Kaszanka wikwintnie?

1. Data: 2002-05-08 14:18:50

Temat: Kaszanka wikwintnie?
Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabylam piekny kawalek kaszanki? Jak ja zrobic?
Moge wykonac tylko wersje 'bez cebuli', jako ze glowny konsumujacy
ma niezrozumiala niechec do tego warzywka.
--
Pozdrawiam serdecznie - Cyganka

1. Data: 2002-05-08 14:44:59

Temat: Re: Kaszanka wikwintnie?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cyganka <f...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abbclv$4vs$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Moge wykonac tylko wersje 'bez cebuli', jako ze glowny konsumujacy
> ma niezrozumiala niechec do tego warzywka.

nie słuchaj się go, tylko usmaż kaszankę z cebulą i cząstkami jabłek.
Dostanie aromatu od cebuli, a potem na talerz podaj mu tylko z jabłuszkiem i
chlebkiem albo ziemniaczkami i surówką. Będzie zadowolony.

Wkn

1. Data: 2002-05-08 15:15:59

Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jabłuszkiem i
> chlebkiem albo ziemniaczkami i surówką. Będzie zadowolony.

:-))))) Tez nie wyobrazam sobie takiego jedzonka bez cebuli. Chyba
faktycznie tak zrobie, dzieki:-).
--
Pozdrawiam serdecznie - Cyganka

1. Data: 2002-05-08 17:38:22

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> [...]
> Dostanie aromatu od cebuli, a potem na talerz podaj mu tylko z jabłuszkiem i
> chlebkiem albo ziemniaczkami i surówką. Będzie zadowolony.

No co ty, przeciez to kompletny brak szacunku dla kogos, kto moze nie
tylko nie lubic cebuli, ale moze byc na nia uczulony. To tak, jakby
wegetarianom podawac po kryjomu troche szyneczki, bo przeciez my wiemy
lepiej, ze to dla nich takie zdrowe...

w bojowym nastroju
MB

1. Data: 2002-05-08 17:43:15

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Cyganka wrote:

> [...]
> Moge wykonac tylko wersje 'bez cebuli', jako ze glowny konsumujacy
> ma niezrozumiala niechec do tego warzywka.

Nie wiem, czy mozna tak zrobic, i czy ktos kiedys robil, a kaszanki nie
mam pod reka tu, na wygnance, wiec nie moge sprawdzic pomyslu, ale moze
by zapiec te kaszanke w ciescie francuskim w keksowce. Wylozyc keksowke
platem ciasta, umiescic kaszanke oblozona jablkami, zakryc platem
ciasta, zlepic brzegi i zapiec az zlote. Wydaje sie, ze bedzie to
wykwintnie i smacznie.

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-05-08 19:35:11

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

> [...]
> tylko nie lubic cebuli, ale moze byc na nia uczulony. To tak, jakby
> wegetarianom podawac po kryjomu troche szyneczki, bo przeciez my wiemy

myślisz? to w takim razie trzeba by co innego z tej kaszanki wymyślić, ale
to już nie mam pomysłów. Oprócz tego jednego jestem laik kaszankowy ;-)))

Wkn

1. Data: 2002-05-08 21:43:28

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> [...]
> to już nie mam pomysłów. Oprócz tego jednego jestem laik kaszankowy ;-)))

Ja tez, ale gdyby tak zrobic...juz wiem...PIZZE! albo racuchy z kaszanka?

MB

1. Data: 2002-05-08 22:22:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja tez, ale gdyby tak zrobic...juz wiem...PIZZE! albo racuchy z kaszanka?
>
>MB

racuchy z kaszanka, albo w panierce KFC na pewno pogodzilyby
wielu ludzi ;)))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-09 00:08:36

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> wielu ludzi ;)))

Oooo, Krysiu! plastry kaszanki w panierce KFC to dopiero pomysl ...
jakby to nazwac? Blood-licking good? KP -kaszanka panierowana?

Czy KFC w Polsce uzywa odpowiednika amerykanskiego sloganu KFC,
"finger-licking good", czyli "palce lizac, takie dobre"? jak to zostalo
przetlumaczone?
MB

1. Data: 2002-05-09 05:49:37

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@w...net> wrote:

> [...]
>
> Czy KFC w Polsce uzywa odpowiednika amerykanskiego sloganu KFC,
> "finger-licking good", czyli "palce lizac, takie dobre"? jak to zostalo

Panierowana kaszanke jadlem kiedys w restauracji w Krems w Austrii,
potem ja sam probowalem pryrzedzac i nawt tu o tym pisalem. Bardzo
dobry pomysl, tylko trzeba przecwiczyc - dobrac odpowiednia kaszanke,
ktora da sie pokoic na krazki, zebynie rozpadly sie w trakcie smazenia i
zrobic porzadna panierke.

Wladyslaw

Ogórki małosolne - juz czas !
Pytanie o słoninę - jak zrobić?
Nowalijki
botwinka
Re: Chłodnik botwinkowy "pychotka" z strony Knora