botwinka

1. Data: 2002-05-08 13:26:30

Temat: botwinka
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie jak ugotowac zupe z botwinki, zeby na drugi dzien nie odstraszala
swoim szaro-rdzawym kolorem?
Asia

1. Data: 2002-05-08 13:31:40

Temat: Re: botwinka
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiunia <j...@p...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abb8um$slv$...@k...task.gda.pl...
> Poradzcie jak ugotowac zupe z botwinki, zeby na drugi dzien nie
odstraszala
> swoim szaro-rdzawym kolorem?
> Asia

a jaki masz przepis? Na gorącą z ziemniaczkami i śmietaną czy na chłodnik? I
czy dajesz tam jakiś kwas z buraków albo barszcz z buraków albo gotujesz z
samej botwiny czy z dodatkiem kawałków buraków? Bo na kolor to się wciska
cytrynę, ale samej botwinie to raczej nie pomoże. Napisz, jak robisz, to
poradzimy. Za mało szczegółów.

Wkn

1. Data: 2002-05-09 07:28:44

Temat: Odp: botwinka
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abb9ga$s9h$...@n...tpi.pl...

> a jaki masz przepis? Na gorącą z ziemniaczkami i śmietaną czy na chłodnik?

Tylko goraca, chlodnikow nie lubie. Wiec tak zwyczajnie. Zimna woda z
kosteczka rosolowa najczesciej:-), ziemniaczki, starkowane warzywka w
umiarkowanym zakresie, pokrojona botwinka _I_ ja zawsze wlewam zakwas
buraczany, bo bez niego wg mnie zupa nie ma smaku, ale moja mama robi bez
zakwasu i jej wychodzi smaczna i piekna nawet na drugi dzien. Moze nie mam
talentow do botwiny, ale tak ja lubie szczegolnie w wydaniu mamy i
przyjaciolki, buuuuu.
Asia

1. Data: 2002-05-09 12:29:07

Temat: Re: Odp: botwinka
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakwasu i jej wychodzi smaczna i piekna nawet na drugi dzien. Moze nie mam
> talentow do botwiny, ale tak ja lubie szczegolnie w wydaniu mamy

Mialam podobny problem u mojej mamy i w koncu sie dowiedzialam. Mama do
gotujacej sie botwinki dodawala utartego na tarce jarzynowej, ugotowanego
wczesniej buraka(starego).

1. Data: 2002-05-09 14:50:39

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ulka <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> Mialam podobny problem u mojej mamy i w koncu sie dowiedzialam. Mama do
> gotujacej sie botwinki dodawala utartego na tarce jarzynowej, ugotowanego
> wczesniej buraka(starego).

i cytryna, mówię wam, trochę soku z cytryny dla smaku i koloru. Spróbujcie
kiedyś zjeść chłodnik albo barszcz bez cytryny, nie ten sam

Wkn

1. Data: 2002-05-09 16:17:04

Od: <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik Ulka <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:3...@p...onet.pl...

Dzieki kobiety, lece do warzywniaka po starego buraka i cytryne. A zakwas
wlewac czy nie, bo to on ma taki rdzawy kolor?
Asia z podziekiem

Re: Chłodnik botwinkowy "pychotka" z strony Knora
dwa male pytanka
manna
Sprzety domowe
smakolyk z francuskiej grupy kuchennej (P)-latwy