Kaszel

1. Data: 2012-06-24 06:42:30

Temat: Kaszel
Od: "Funka" <F...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Napadowy, czasami nawet dławiący kaszel,
przeważnie po położeniu się wieczorem do łóżka,
ale nie tylko. Czasem także w ciągu dnia.
Bez związku z przeziębieniem.
U osoby po 60-ce.
Co to może być?

2. Data: 2012-06-24 08:20:00

Temat: Re: Kaszel
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Cze, 08:42, "Funka" <F...@f...com> wrote:
> Napadowy, czasami nawet dławiący kaszel,
> przeważnie po położeniu się wieczorem do łóżka,
> ale nie tylko. Czasem także w ciągu dnia.
> [...]

Np. tzw. maska laryngologiczna refluksu żołądkowo - przełykowego.

Ania

3. Data: 2012-06-24 17:59:13

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napadowy, czasami nawet dławiący kaszel,
> przeważnie po położeniu się wieczorem do łóżka,
> ale nie tylko. Czasem także w ciągu dnia.
> [...]

Alergia z tłem: tłem może być gorsze powietsze np zanieczyszczone robotami
budowlanymi w okolicy, utajony ze względu na wiek stan zapalny i inne.
Alergia może być np . na roztocze kużu domowego.
Jak zmiana klimatu nie pomoże natyhmiast, to wybrać się do medyka.

Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"
nowa wersja 1.05 programu GdakMini (syntezator mowy).

4. Data: 2012-06-26 12:00:16

Od: "Funka" <F...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Sądząc po innych schorzeniach obydwie
diagnozy są bardzo prawdopodobne.
Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Funka

SHI LIN TONG -co o tym myślicie
ktos pytal o lapis ?
Aksamitka - można suszyć? Jak to się stosuje?
aorta o nieco silniej rozwiniętym łuku [?]
Blizny