Kaszel trwa juz miesiac :(

1. Data: 2006-06-18 09:56:30

Temat: Kaszel trwa juz miesiac :(
Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Bylem u swojego lekarza i mi przepisal cos na alergie.
Niestety te tabletki nie pomagaja i boje sie ze to cos powazniejszego
Kaszle juz miesiac czasu, rano wypluwam flegme w roznych kolorach :) ktora
jest bliska stanu stalego, potem przez caly dzien kaszel jest "suchy" ale
jak sie wysile to cos odcharkne...

Boje sie, ze cos mi siedzi na plucach, ale jak to sprawdzic? na mojego
lekarza raczej nie mam co liczyc
Jakie badania powinienem wykonac?

2. Data: 2006-06-18 19:42:52

Temat: Re: Kaszel trwa juz miesiac :(
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boje sie, ze cos mi siedzi na plucach, ale jak to sprawdzic? na mojego
> lekarza raczej nie mam co liczyc
> Jakie badania powinienem wykonac?

Lekarz powinien osluchac, opukac, a jak trzeba to przeswietlenie i plwocine
na diagnostyke.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-06-18 20:01:27

Od: "darek" <d...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak sie wysile to cos odcharkne...
>
> Boje sie, ze cos mi siedzi na plucach, ale jak to sprawdzic? na mojego

w podobny sposób mój kuzyn biegał do lekarza, który ciągle dawał mu
lekarstwa na zapalenie płuc.
dopiero po wizycie u innego, wcale nie brana pod uwagę, okazała się gruźlica
(niby choroba "biedy" - bzdura!).
teraz ma dziurę na dziurze, nie płuca.
mam nadzieję, że Ciebie to nie będzie dotyczyć, ale lepiej podmuchaj na
zimne...
pzdr,
dw

reakcja alergiczna - jak szybko?