Katalog Avon'u nr 4 czy ktoś już ma????

1. Data: 2004-01-07 20:41:21

Temat: Katalog Avon'u nr 4 czy ktoś już ma????
Od: "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w temacie:)

1. Data: 2004-01-07 20:49:42

Temat: Re: Katalog Avon'u nr 4 czy ktoś już ma????
Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bthqtg$ik9$1@inews.gazeta.pl...
| Tak jak w temacie:)
|
| --
| Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

No tak... zapytajcie jeszcze czy ktoś ma 6 albo 7 katalog...
Nie dawno widziałem wątek o 3 katalogu....

Katalog nr 2 walentynki wchodzi 13 01 2004 i w tym dniu (ew. 1-2 później)
będzie dostępny katalog nr 3...

Katalog nr 3 wchodzi 6 02 2004 i w tym dniu (ew. 1-2 później) będzie
dostępny katalog nr 4...

Katalog nr 4 wchodzi 5 03 2004 i w tym dniu (ew. 1-2 później) będzie
dostępny katalog nr 5...

Katalog nr 5 wchodzi 2 04 2004 i w tym dniu (ew. 1-2 później) będzie
dostępny katalog nr 6...

Katalog nr 6 wchodzi 30 04 2004 i w tym dniu (ew. 1-2 później) będzie
dostępny katalog nr 7...

1. Data: 2004-01-07 21:37:31

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dostępny katalog nr 6...
>
> Katalog nr 6 wchodzi 30 04 2004 i w tym dniu (ew. 1-2 później) będzie

Chyba nie slyszales o okregach prognozujacych, ktore maja katalog o jeden do
przodu ;)
Joasia

1. Data: 2004-01-07 21:48:45

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie slyszales o okregach prognozujacych, ktore maja katalog o jeden
do
> przodu ;)
A czasem nie dwa??

pozdrawiam
stella

1. Data: 2004-01-07 21:49:28

Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karla71" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Tak jak w temacie:)

Bede miala za tydzien.

Pozdrawiam,
Iwona

--
Ciut stare zdjecie...
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2004-01-08 09:42:16

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> do
> A czasem nie dwa??

mi też się wydaje, że nawet 2 do przodu! dlatego Karla71 zapytała się o
katalog 4, bo teraz jest już dostępny katalog 2, więc ktoś już może mieć
4:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2004-01-08 09:43:26

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bede miala za tydzien.

to mam nadzieję, że jak już go będziesz miała, to opiszesz pokrótce, jakie
są w nim promocje:-))

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2004-01-08 11:12:08

Od: "Karolina Gołębiowska" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

Ja również czekam na info ;)

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za obronę ;)

P.S.
Okręgi trendujące są dwa katalogi do przodu a katalog nr 3 był już dawno
opisywany w innym wątku.

1. Data: 2004-01-09 10:36:42

Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Gołębiowska" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:btjdu8$971$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> P.S.
> Okręgi trendujące są dwa katalogi do przodu a katalog nr 3 był już dawno

Nie znam sie na tym wszystkim, bo nie jestem konsultantka, wiem tylko, ze we
wtorek dostane to, co zamowilam z katalogu 3 i nastepny katalog :))

Pozdrawiam,
Iwona

1. Data: 2004-01-09 11:50:57

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "inka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
we
> wtorek dostane to, co zamowilam z katalogu 3 i nastepny katalog :))

Czyli jestes o jeden katalog do przodu. Bo ja dostane w srode zamowienie z
katalogu 2 i nowy katalog.
Joasia

Yves Rocher - kto pomoze?
a ja się tak łatwo nie poddaję :P
jeszcze inne stronki ze zdobionymi paznokietkami
sprzedam wodę perfumowaną
[WAW] Gdzie sklep Lilly z bielizna?