Katar-czy nie da sie bez niego?

1. Data: 2005-09-16 14:27:24

Temat: Katar-czy nie da sie bez niego?
Od: "Lusia71" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Jak tam u Was po powrocie do przedszkola? Pytam oczywiscie o katary.
Normalnie 3 miesiace bez katarku, bez Claritne i co.... od wczoraj bol
gardla i katar gigant.
Bidulka nie pojechala przez to na wycieczke.
Byle do zimy........a potem to juz wiosna i lato

Joanna z Alicja ('99)

2. Data: 2005-09-17 09:20:43

Temat: Re: Katar-czy nie da sie bez niego?
Od: "Meggie" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusia71" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gardla i katar gigant.
> Bidulka nie pojechala przez to na wycieczke.
> Byle do zimy........a potem to juz wiosna i lato

Dokładnie tak samo- CAŁE wakacje mała bez kataru ( mimo, że alergiczka- ale
na dobrych lekach, więc pylenie przeżyła prawie bez objawowo) bez ŻADNEJ
infekcji i wystarczyły 2 dni w przedszkolu. Wróciła z katarem, zaraz zap.
krtani :( juz wykurowana, ale nie daje jej nawet 3 tyg...bez kataru :(
Kiedy to się skończy...
pozdr
Meggie

3. Data: 2005-09-17 10:05:07

Od: PASIK <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Sep 2005 11:20:43 +0200, na pl.soc.dzieci.starsze, Meggie
wykaligrafował(a):

> Użytkownik "Lusia71" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

Kupcie dobrej jakości inhalator.
powiem wam działa cuda.
Wiekszośc chorób można zlikwidować w zarodku.
http://www.mp.pl/artykuly/?aid=13637

my odstawiliśmy w czerwcu claritine i wszystko było ok, zmienialiśmy
klimat w wakacje i jak na razie Pinek chodzi do zerówki
( z katarem przejściowym)ale jeszcze nie wprowadziłam na stałe żadnych
leków poza codziennymi inhlacjami z soli.
--
pozdrawiam Pasik & Pinek 6 latek
MAXIMA DEBETUR PUERO REVERENTIA

4. Data: 2005-09-17 12:01:10

Od: "Meggie" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PASIK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Kupcie dobrej jakości inhalator.
> powiem wam działa cuda.
> Wiekszośc chorób można zlikwidować w zarodku.

Inhalator mamy, kupiliśmy za namową pediatry i alergologa. Dzięki temu
podczas pylenia ( mała uczulona na pyłki traw) Dusia czuła się rewelacyjnie,
a przy tej ostatniej infekcji wystarczył tylko syropek na kaszel i wdychania
( zamiast antybiotyku- inhalacje).
Mnie jednak chodziło o sam fakt, ze dzieci W OGÓLE chorują i jak tylko pójdą
do przedszkola łapią co popadnie :( a przynajmniej moje dziecko
pozdr
Meggie

Podręcznik do angielskiego
ile dzieci w grupie z języka obcego?