Katar u dziecka..

1. Data: 2007-04-05 20:02:30

Temat: Katar u dziecka..
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasz synek 3,5 letni jest przeziębiony i ma dosyć mocny katar. Przy tym
spływający katar powoduje u niego kaszel. W ciągu dnia jest całkiem spoko
natomiast w nocy oddycha przez usta i ciągle kaszle. Spowodowane jest to
pewnie tym katarem. Na domiar złego katar ten siedzi gdzieś głęboko i nie
wiemy jak się go pozbyć. Nie pomogła gentamycyna w kroplach, otrivin i woda
morska. Poradzcie jak mu pomódz..
Kasia i Mateuszek

2. Data: 2007-04-06 07:15:56

Temat: Re: Katar u dziecka..
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 5 Apr 2007 22:02:30 +0200, na pl.sci.medycyna, ciupa napisał(a):

> [...]
> wiemy jak się go pozbyć. Nie pomogła gentamycyna w kroplach, otrivin i woda

Spróbuj popracować nad odpowiednim odżywianiem, a nie szukaniem leków, bo
na katar takich nie ma.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2007-04-06 11:16:26

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Spróbuj popracować nad odpowiednim odżywianiem, a nie szukaniem leków, bo
> na katar takich nie ma.

Do ludzi wciąż nie dociera, że mimo ogromnego postępu medycyny leczony katar
trwa 7 dni, a nieleczony tydzień. I za 20, 50 lat będzie tak samo...
Zmiana diety.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-04-06 11:19:18

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2007-04-06 17:38:01

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciupa" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

Chyba kiedyś obrzuciłeś mnie niewybrednymi słowami. Tak, że nic nie
proponuję. Zapytaj trapeza, bo ja tylko potwierdziłem jego słowa.
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-04-06 18:31:16

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>
> Chyba kiedyś obrzuciłeś mnie niewybrednymi słowami. Tak, że nic nie
> proponuję. Zapytaj trapeza, bo ja tylko potwierdziłem jego słowa.

A ty oczywiście nie zauważyłeś ze było to pytanie zadane irinicznie? NIe
zmieniam zdania co do danej osoby z dnia na dzień tym bardziej nie o tobie.
Ps może tak łyżka śmietany 18 na noc i po katarku co jureczku?????

7. Data: 2007-04-06 21:37:54

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tobie.
> Ps może tak łyżka śmietany 18 na noc i po katarku co jureczku?????

W pierwszej chwili nie zauważyłem, ponieważ traktuję zawsze ludzi nader
poważnie. Ale nagle zaleciało mi chamstwem...:))) Ja też nie zmieniam
zdania....chamstwo jest chamstwem...:)

8. Data: 2007-04-07 07:22:30

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ciupa" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

Kpisz sobie z ludzi nie mając pojęcia jak zająć się dzieckiem aby było
zdrowe?
Ale z okazji Świąt życzę Tobie i Twojej rodzinie wszystkiego najlepszego.
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2007-04-07 08:26:54

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrowe?
> Ale z okazji Świąt życzę Tobie i Twojej rodzinie wszystkiego najlepszego.
> Pozdrawiam Jurek M.
> Nie obrażaj mnie. Dobro i zdrowie mojego dziecka jest dla mnie
> najważniejsze. I nie myśl ze tylko sugeruję sie opiniami z grup
> dyskusyjnych. Moje dziecko jest pod doskonałą opieką lekarzy a opinie z
> grupy sa dla mnie tylko dodatkową radą. I nie będę traktować ciebie i
> twoich jakże mylnych (dla mnie oczywiscie) prawd życiowych jako coś co
> miałoby być wyznacznikiem zdrowia mojego dziecka. Również zyczę Zdrowych
Kasia

10. Data: 2007-04-07 14:51:25

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kasia

Matka, która świetnie dba o zdrowie swoich dzieci nie musi pisać, że dziecko
jest pod dobrą opieką lekarzy. To jak dba o to zdrowie? Dziwne...
Pozdrawiam Jurek M.

Fraxiparine Warszawa [spam]
biologia molekularna - literatura
bologia molekularna - literatura