Katastra!

111. Data: 2012-06-22 13:22:31

Temat: Re: Katastra!
Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:js1qt6$mgq$1@news.task.gda.pl...

> masz rację...
>
> za komuny ludzie wypracowali szalone emerytury które potem zostały ukradzione
> przez żydów i cyklistów.
>
> produkowaliśmy światowej klasy produkty mieliśmy cudowne nowoczesne fabryki i
> wszystko zostało zburzone i zniszczone na rozkaz grupy Bildenberga i rządu
> światowego.
>
> ach zapomniałem dodać że w sklepach było pełno najlepszej żywności.
>
> przyznaję ci 100% racji...

Eh! Bez kozery pińćset procent racji!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
karierę polityczną".

112. Data: 2012-06-22 14:22:40

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan Idzikowski wrote:

> Eh! Bez kozery pińćset procent racji!

a jak ktoś nie wierzy że w komunie można żyć super niech jedzie na Kubę...

113. Data: 2012-06-23 18:00:55

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2012 20:51, Marek Dyjor pisze:

> chop siup tralal, imho opowiadasz głupoty...

Jak zdobędziesz się na jakieś merytoryczne argumenty i nauczysz się
sensownie cytować, to może twoja opinia będzie miała jakieś znaczenie.

114. Data: 2012-06-24 07:09:38

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa wrote:

> Jak zdobędziesz się na jakieś merytoryczne argumenty i nauczysz się
> sensownie cytować, to może twoja opinia będzie miała jakieś znaczenie.

a co tu sensownei argumentować...

czy ty przedstawiłeś jakąś sensowną argumentacją na twoją tezę, że cińczycy
wejda z Juanem.

Po pierwsze żeby wejść z juanem to musieliby go zrobić wymienialną walutą, a
wtedy jego wartość by sie znacznie zmieniłą na gorsze (dla Chińczyków).
Dlaczego cały czas sie przed bronią jak przez zarazą przed korektą kursu
juana w kierunku jego realnej wartości?

115. Data: 2012-06-24 21:07:50

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2012 09:09, Marek Dyjor pisze:

> [...]

> Chińczyków). Dlaczego cały czas sie przed bronią jak przez zarazą przed
> korektą kursu juana w kierunku jego realnej wartości?

Nie twierdziłem, że mają zamiar to zrobić już teraz i natychmiast. Ani
też w bliskiej perspektywie czasowej. Chiny nie muszą się śpieszyć.

Ale ich gospodarka jest bardzo mocna, przejęli dużą część światowej
produkcji i prędzej czy później mogą zechcieć zrobić to, co zrobili
usamany, czyli opodatkować świat za pośrednictwem petrojuanów.

Zauważ, że obecnie handel ropą jest rozliczany właściwie wyłącznie w
dolarach USA. Czyli wszyscy, co chcą mieć ropę a nie mają własnej, muszą
te dolary mieć. A usamany tych dolarów ciągle dodrukowują, czyli promują
inflację. A kontrolowana i planowana inflacja to de facto podatek
ściągany przez emitenta.

116. Data: 2012-06-25 04:59:27

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa wrote:

> Nie twierdziłem, że mają zamiar to zrobić już teraz i natychmiast. Ani
> też w bliskiej perspektywie czasowej. Chiny nie muszą się śpieszyć.

muszą sie spieszyć bo nie uda im sie długo sztucznie dusić wewnętrznego
wzrostu płac a wtedy ich wzrost gospodarczy diabli zaczną brać. Ich realny
wzrost PKB jest szacowany jako mniej więcje połowa tego oficjalnie
deklarowanego (to i tak sporo) ale opiera sie na biedzie wewnętrznej i
sztucznie trzymanym jursie juana.

> [...]
> muszą te dolary mieć. A usamany tych dolarów ciągle dodrukowują,
> czyli promują inflację. A kontrolowana i planowana inflacja to de

ho ho ho...

ropy sie nie da przenieść gdzie indziej (choć USA sie zaczyna całkiem
solidnie uniezależniac od arabskiej ropy). produkcję zaś można przenieść w
inne miejsce świata.

117. Data: 2012-06-26 15:12:14

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2012 06:59, Marek Dyjor pisze:

> [...]
> oficjalnie deklarowanego (to i tak sporo) ale opiera sie na biedzie
> wewnętrznej i sztucznie trzymanym jursie juana.

Biorąc pod uwagę tradycje, bieda wewnętrzna nie jest dla Chin problemem
- zauważ, że obecny "komunizm" to zasadniczo coś bardzo przypominającego
klasyczny feudalizm.

118. Data: 2012-06-26 18:45:07

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa wrote:

> Biorąc pod uwagę tradycje, bieda wewnętrzna nie jest dla Chin
> problemem - zauważ, że obecny "komunizm" to zasadniczo coś bardzo
> przypominającego klasyczny feudalizm.

Troszkę sie ostanio więcej mówi o mocno kreatywnej statystyce i księgowości
Chińskiej.

Biedę sie łątwo utrzymuje gdy społeczeńśtwo jest odcięte od informacji a w
samym pańśtwie brakuje enklaw normalności...

niestety ale tam już lud widzi że można żyć inaczej moża mieć różne dobra i
można być bogatszym, lawina już ruszyła al tej lawiny zatrzymac sie nie da.

119. Data: 2012-06-26 19:19:47

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.06.2012 20:45, Marek Dyjor pisze:

> niestety ale tam już lud widzi że można żyć inaczej moża mieć różne
> dobra i można być bogatszym, lawina już ruszyła al tej lawiny zatrzymac
> sie nie da.

Jak jest się grzecznym i nie fika.

A jak się stawiasz - cóż, zawsze możesz dostąpić zaszczytu gratisowej
pracy na rzecz państwa.

I co zrobisz? Strajk głodowy?

120. Data: 2012-06-26 20:51:30

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa wrote:

> Jak jest się grzecznym i nie fika.
>
> A jak się stawiasz - cóż, zawsze możesz dostąpić zaszczytu gratisowej
> pracy na rzecz państwa.
>
> I co zrobisz? Strajk głodowy?

Rewolucję...

Piekarnik Siemens HB43AT540E a HB43GT540E
Armani Sunglass burberry Sunglass Cartier Sunglass Cavalli Sunglass Chanel Sunglass Coach Sunglass Dior Sunglass D&G Sunglass ED Hardy Sunglass Fendi Sunglass Ferragamo Sunglass Wholesale www.BuyGoodGoods.com
Lato i ciepłe grzejniki
Cheap Nike Shox NZ Shoes Shox R4 Shoes Shox TL Shoes wholesale www.BuyGoodGoods.com
[spam] Lajtowa odmiana kolonializmu