Katastra!

61. Data: 2012-06-20 08:45:48

Temat: Re: Katastra!
Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4fe17fdd$1@news.home.net.pl...

> I Marsjanie!
>
> Czy też inni UFOnauci Jana Pająka ;->

Tak, tak Lawa, ciebie to ja rozumiem, zamącić, zamącić, aby od uprzywilejowanej
pozycji Żydów odejść...

boukun

62. Data: 2012-06-20 09:36:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 01:15:56 +0200, Dziobak napisał(a):

> Użytkownik "Marek Dyjor"

> Nie dotyczy homo.

Homo adoptują se dzieci - właśnie dlatego, żeby dotyczyło.
:-(
--
XL

63. Data: 2012-06-20 10:27:26

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2012 10:45, boukun pisze:

> Tak, tak Lawa, ciebie to ja rozumiem, zamącić, zamącić, aby od
> uprzywilejowanej pozycji Żydów odejść...
>
> boukun

Weź się, naziolku, do uczciwej pracy, zamiast zwalać winę za swoje
problemy na Żydów, Marsjan czy demony.

Jeden już próbował wmówić wszystkim, że całe zło w jego kraju to wina
żydowskiego spisku... i utopił Europę w krwi.

64. Data: 2012-06-20 10:35:33

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> Napisałem, że już teraz uciekają. Co będzie później? Nie obserwujesz tego?
> Wokół Ciebie nie ma ogłoszeń o sprzedaży domów, mieszkań- i to w takiej
> ilości, w jakiej dotąd nie było?

Nie ma. Moja ulica powstała w latach 70-tych. Braliśmy kredyty od Gierka 150
tys. z oprocentowaniem 1,5% na 25 lat. I wybudowaliśmy domki jednorodzinne. I do
tej pory ulica nazywa się :30-lecia PRL. U mnie dzieci już dorosły i poszły na
swoje. I być może niektórzy sprzedają swoje domki, bo są już za duże. Ja nie
będę sprzedawał, bo mi się dobrze mieszka i z żoną, też rencistką, stać nas na
utrzymanie.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
karierę polityczną".

65. Data: 2012-06-20 10:36:22

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Homo adoptują se dzieci - właśnie dlatego, żeby dotyczyło.

Mają także własne!

66. Data: 2012-06-20 10:49:06

Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4fe1a58f$1@news.home.net.pl...

> [...]
>
> Jeden już próbował wmówić wszystkim, że całe zło w jego kraju to wina
> żydowskiego spisku... i utopił Europę w krwi.

Od marsjan i demonów, to ty się żydowski naziolku odpieprz...

boukun

67. Data: 2012-06-20 11:00:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> napisał w
> wiadomości news:4fe16d44$0$1310$65785112@news.neostrada.pl...

> Ano tak. Nie pomyślałem o tym. Masz rację we wszystkim, co piszesz. Jak
> zwykle.
> :-)

Jest nas coraz wiecej, tych majacych racje, zdaniem chirona.

68. Data: 2012-06-20 11:45:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 05:44:20 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> znowu zaczyna sie straszenei niemcem...
>
> idź ty lepiej zobacz za zachodnia granicę kto kogo wykupuje...

No, kto kogo?
http://niemcy.salon24.pl/121123,niemcy-czyhanie-zza-
wegla-na-odszkodowania
http://www.wprost.pl/ar/100102/Powiernictwo-cwiczebn
e/
--
XL

69. Data: 2012-06-20 11:50:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 05:46:02 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
na_hipoteka__2000_zl_renty_miesiecznie__Nie.html
ora-w-bambuko-czyli-zglos.html

> przecież alternatytwą jest sprzedaż nieruchomości i zamieszkanie w domu
> spokojnej starości.

Sprzedaż jako zabezpieczenie? Raczysz żartować. Jeżeli w ogóle dojdzie ona
do skutku, to za 1/3 wartości - może. Nie zapewni to żadnej "spokojnej
starości". Znasz ceny w domach opieki? Koszty takiego pobytu poniżej 4000
miesięcznie nie schodzą, te najniższe, a i właśnie tam miejsca są już
zajęte. Ktoś z mojej rodziny mieszka, płaci 5000 i już mu właśnie
podwyższają, a jak nie chce, to fora ze dwora.

Ty jakiś opóźniony jesteś, albo nic nie masz i nie wiesz, co ile kosztuje.
--
XL

70. Data: 2012-06-20 11:52:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 08:27:10 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Jest pewna różnica. On, w przeciwieństwie do ciebie, miał rację!

To TY tak uważasz. I tylko dlatego nie nazwałeś go głupcem, bo uważasz tak
jak on :->
--
XL

Piekarnik Siemens HB43AT540E a HB43GT540E
Armani Sunglass burberry Sunglass Cartier Sunglass Cavalli Sunglass Chanel Sunglass Coach Sunglass Dior Sunglass D&G Sunglass ED Hardy Sunglass Fendi Sunglass Ferragamo Sunglass Wholesale www.BuyGoodGoods.com
Lato i ciepłe grzejniki
Cheap Nike Shox NZ Shoes Shox R4 Shoes Shox TL Shoes wholesale www.BuyGoodGoods.com
[spam] Lajtowa odmiana kolonializmu