Katolicka "mądrość"

1. Data: 2013-09-01 22:41:24

Temat: Katolicka "mądrość"
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dr Andrzej Depko, seksuolog, opowiada o kobiecie, która przez 16 lat usiłowała
skłonić męża do współżycia. Zbliżenia były bardzo rzadkie. Nie pozwalał dotykać swych
intymnych miejsc, nie zgadzał się na grę wstępną, był zimny i daleki. Usiłowała
skłonić go do szczerej rozmowy. Kończyło się ucieczką do innego pokoju albo groźbą,
że wyjdzie z domu, jeśli ona nie przestanie demonstrować swojej obsesji na punkcie
seksu.

http://www.ultramadonna.com/forum/topic/395-szafy-i-
parawany-o-zwiazkach-gejow-z-heteroseksualistkami/

2. Data: 2013-09-01 23:01:44

Temat: Re: Katolicka "mądrość"
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Sep 2013 13:41:24 -0700 (PDT), LaL napisał(a):

> [...]
że wyjdzie z domu, jeśli ona nie przestanie demonstrować swojej obsesji na punkcie

Biedna, skrzywdzona, oszukana kobieta.

3. Data: 2013-09-01 23:55:09

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przecież kler ma obsesje na punkcie seksu/ celibat/ dla kleru ona to ladacznica, a on
wzór cnót wszelkich, a że są nieszczęśliwi to kogo to ...
dogmatyzm najważniejszy.
Poza tym linku nie otworzyłaś, bo jest to link o żonie co wyszła za geja, bo tak się
bał ikselek i chironów spod znaku katoickiego Dzichadu, że udawał nie geja.
Opowieść o tym jak religijny fanatyzm / choroba psychiczna/ doprowadza do ożenku
mężczyzn gejów z kobietami hetero lub lesbijki z heterykiem. Lub aby się nie
rozwodzić to zgadzają się na trókąty lub pięciokąty. Pacjentka przy takim pięciokącie
stała się rzeczą do gwałcenia i trafiła do psycholog, która dużo okropnych rzeczy
widziała, a tu przeżyła szok stanem psychiki pacjentki itd. To wy jesteście temu
winni skurwysyny katolickie. Jakie to trudne, nie mogą katolicy nigdy pojąć jakimi są
złymi ludźmi, których gdyby nie było ludzie by żyli normalnie.

4. Data: 2013-09-02 10:11:02

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-01 23:01, Ikselka pisze:

> [...]
że wyjdzie z domu, jeśli ona nie przestanie demonstrować swojej obsesji na punkcie

I biedni faceci zmuszani do gwałtów na swoich własnych żonach.. Dlaczego
aż tylu ludzi pochopnie wypowiada sakramentalne "ślubuję" tak na wcale
się dobrze nie znając?...

5. Data: 2013-09-02 15:38:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego że są prześladowani przez katolików, ludzie prześladowani społecznie będą w
brew swojej orientacji brali żony aby być bezpiecznym, co doprowadza do tragedii w
takich związkach.

6. Data: 2013-09-02 21:12:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Sep 2013 10:11:02 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
>
> I biedni faceci zmuszani do gwałtów na swoich własnych żonach.. Dlaczego
> aż tylu ludzi pochopnie wypowiada sakramentalne "ślubuję" tak na wcale

A to już nie mój problem. Każdy ma swoją głowę i...

7. Data: 2013-09-02 21:18:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No patrzcie państwo to nagle nie problem fanatycznej homofobki.

8. Data: 2013-09-03 21:57:56

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-02 15:38, glob pisze:
> Dlatego że są prześladowani przez katolików, ludzie prześladowani społecznie będą w
brew swojej orientacji brali żony aby być bezpiecznym, co doprowadza do tragedii w
takich związkach.

Bo ja wiem, w większości przypadków to nie wiara jest przyczyna
nieporozumień małżeńskich.

9. Data: 2013-09-03 21:58:23

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-02 21:12, Ikselka pisze:

> A to już nie mój problem. Każdy ma swoją głowę i...

I zbyt szybkie dojrzewanie "Żenidła"...;-)

10. Data: 2013-09-03 21:58:30

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-02 21:18, glob pisze:
> No patrzcie państwo to nagle nie problem fanatycznej homofobki.

Ikselka nie może być "homofobką", bo tak naprawdę nawet nie wie na czym
polega problem homoseksualizmu.

Syndrom Madonny i Ladacznicy już 60% polaków
To jest właśnie "sprawiedliwość" z koziej wólki.
Dobranoc
Najlepsze płyty
Saga polska