anty- ghost

1. Data: 2013-09-01 23:54:42

Temat: anty- ghost
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,14474176,_Rzeczpo
spolita___Latwiej_bedzie_namierzyc_hejtera_.html

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

2. Data: 2013-09-02 10:17:37

Temat: Re: anty- ghost
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-01 23:54, Chiron pisze:
> http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,14474176,_Rzeczpo
spolita___Latwiej_bedzie_namierzyc_hejtera_.html

Pomyślmy, - co takiego robi Ghost - poddaje krytyce przemyślenia
jakiegoś nicka w necie, i czasem niezbyt pochlebnie wyrazi się o nim
samym. Co w tym złego i czy naprawdę warto to ścigać? Powiem szczerze -
ja nie chcę takiego netu, nigdy nie zagłosuje, ani nie wydam zgody za
takim ograniczaniem swobody wypowiedzi.

3. Data: 2013-09-02 10:53:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym złego i czy naprawdę warto to ścigać? Powiem szczerze - ja nie chcę
> takiego netu, nigdy nie zagłosuje, ani nie wydam zgody za takim
Sam nie chcę ograniczać niczyjej swobody- nie raz dawałem temu wyraz. I-
jesli chodzi o mnie- to skoro nie potrafi inaczej- no to trudno, niech
bluzga. Sobie wystawia świadectwo. Przekręca i wypacza niemal wszystko, co
napisałem- to przecież w ten sposób uwala każdą dyskusję. No ale- pochodzę
ze slumsów. Starego, łódzkiego Śródmieścia. Różnicę zdań załatwiano różnie-
ale_uczciwie. Nikt nie kapował- ale_i_nikt_się_nie_krył. Jak chce tak
działać- to nie jako ghost, ale konkretnie: niech poda, jak się nazywa i
gdzie mieszka. PUBLICZNIE. I to chcę uzyskać.

4. Data: 2013-09-02 11:17:55

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jesli chodzi o mnie- to skoro nie potrafi inaczej- no to trudno, niech
> bluzga. Sobie wystawia świadectwo. Przekręca i wypacza niemal wszystko, co

Klamiesz.

> to przecież w ten sposób uwala każdą dyskusję.

To twoje tezy sa smaouwalajace jako nie trzymajace kupy ni dupy. Po prostu
jestes idiota i nic na to nie poradzisz.

> [...]
> ale_i_nikt_się_nie_krył. Jak chce tak działać- to nie jako ghost, ale
> konkretnie: niech poda, jak się nazywa i gdzie mieszka. PUBLICZNIE. I to

Buahahahahahahahaahahahaha. Mujborze, jakiz z Ciebie kretyn.

5. Data: 2013-09-02 21:13:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Sep 2013 10:17:37 +0200, Trybun napisał(a):

> nigdy nie zagłosuje, ani nie wydam zgody za
> takim ograniczaniem swobody wypowiedzi.

Tyle że akurat o to nikt nikogo nie zapyta.

6. Data: 2013-09-02 21:20:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost
Ale tu stalking na Chironie upawiasz, masz obsesje na jego punkcie.

7. Data: 2013-09-02 21:21:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Sep 2013 11:17:55 +0200, Ghost napisał(a):

> Klamiesz.

Kłamiesz.

8. Data: 2013-09-03 21:52:54

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-02 10:53, Chiron pisze:
> [...]
> ale_i_nikt_się_nie_krył. Jak chce tak działać- to nie jako ghost, ale
> konkretnie: niech poda, jak się nazywa i gdzie mieszka. PUBLICZNIE. I

Naprawdę nie ma się czym przejmować, ot taki sobie troll któremu bardzo
rzadko zdarza się coś powiedzieć na temat.. Widać że czasem nawet się
stara, jednak intelektualnie dyskusja z ludźmi na poziomie go przerasta
i zaraz zaczyna pisać przekręconymi słowami, czyli bełkot mający
zamaskować braki intelektualne, no i czasem maskuje to zwykłym
chamstwem, naprawdę Chiron - nie ma się czym przejmować. To tylko taki
grupowy folklor.

9. Data: 2013-09-03 21:53:20

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-02 21:13, Ikselka pisze:

> Tyle że akurat o to nikt nikogo nie zapyta.

Jakby interesowało to cenzora który choruje na skutek wolności
wypowiedzi, to moje zdanie w tym temacie ten osobnik zna - mojej zgody
na założenie ludziom werbalnego kagańca nie ma.

10. Data: 2013-09-04 00:21:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Sep 2013 21:52:54 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> zamaskować braki intelektualne, no i czasem maskuje to zwykłym
> chamstwem, naprawdę Chiron - nie ma się czym przejmować. To tylko taki

Dokładnie tak.

Katolicka "mądrość"
Syndrom Madonny i Ladacznicy już 60% polaków
To jest właśnie "sprawiedliwość" z koziej wólki.
Dobranoc
Najlepsze płyty