Kempingi, pola namiotowe w okolicach jezior - szukam

1. Data: 2007-06-02 15:27:15

Temat: Kempingi, pola namiotowe w okolicach jezior - szukam
Od: "Mario" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,

szukam miejsca, gdzie można rozbić namiot, a przy tym jest szansa dostania
się wózkiem do łazienki i toalety. Moze to być kemping, pole namiotowe, może
gospodarstwo agroturystyczne lub inne, byle postawić namiot i była dostępna
łazienka i toaleta.
Okolice jezior, a więc zapewne Warmia, Mazury, Podlasie, choć niekoniecznie,
byle była przyjemna okolica i jezioro.

Może ktoś zna takie miejsca ?? Czekam na jakieś namiary, propozycje.

Mario

2. Data: 2007-06-02 20:40:21

Od: "Sandi" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie ...

....ze swojej strony moge zaproponować Hańcze koło Rakowa... przepiekny
zalew połozony u stóp Gór Świetokrzyskich - połowa w lesie sosnowym ..sa
takie miejsca gdzie można podjechać samochodem pod sama wode i rozlozyć
namiot - tu trzeba liczyć na troche szcześcia albo przyjechac wcześnie
rano - mysle o sezonie i w dni upalne - jest bardzo tloczno...mnie sie udalo
zajac miejsce w cześci leśnej ( w dni upalne jest fenomenalnie ) no i moglam
sobie swobodnie korzystac z pontona (bajeczne opalanie na wodzie) no i ten
czysty klimat....z tego pieknego miejsca dojezdzalam samochodem do
agroturystycznej zagrody gdzie moglam sie wykapac a nawet i zjesc dobry
obiad, dostac nabialu czy owocow po cenie bardzo niskiej...poza tym z
namiotu mozna lowic ryby calodobowo....jest dosc bezpiecznie ale glosno w
nocy bo sa dyskoteki w wakacje...aha i cena 5 zl za dobe - ale ta cena
obowiazywala w 2005 roku...zycze miłych wakacji pozdrawiam Sandra

3. Data: 2007-08-25 22:01:43

Od: Łukasz <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie i goraco zachęcam do odwiedzenia strony www.tekilla.pl

Strona i forum dla niepełnosprawnych przyjaciół psów: www.tekilla.pl
powstała z myślą o udostępnieniu
bazy adresów, kontaktów, miejsc dla osób nie w pełni sprawnych
przebywających z psami towarzyszącymi, bądź pracującymi na ich rzecz.

Jeśli prowadzisz pub, sklep, kawiarnię, kino, muzeum lub wynajmujesz w
górach, dolinach nad morzem pokoje, pensjonaty, hotele i zgadzasz się, aby
osoba niepełnosprawna z psem przewodnikiem, psem towarzyszem była Twoim
gościem, to zapraszam Cię do umieszczenia darmowego wpisu w tym katalogu.

Nie czekaj! dołącz do nas.
Poprzez promocję strony Tekilla w wyszukiwarkach i innych katalogach Twoja
firma ma darmową reklamę...Wpisy są darmowe...

...niepełnosprawni właściciele psów będą mieli informacje o przyjaznych
miejscach do wypoczynku, sportu
i zabawy ze swoim psem.

A także będą mogli wypowiedzieć się na forum na takie tematy jak: wakacje z
psem, hotele przyjazne psom, pokoje w prywatnych kwaterach.

Natomiast pies przewodnik, pies towarzysz będzie mógł pokazać co potrafi w
takich dziedzinach jak:
kliker, ParAgility, Obedience, słuchając swojego Pana :)

Pozdrawiam i jeszcze raz serdecznie zapraszam na stronę www.tekilla.pl oraz
na forum dyskusyjne na stronie dotyczące przyjaznych miejsc dla osób
niepełnosprawnych.

P.s.

strona w fazie testów. Z góry przepraszam za utrudnienia...

Narciarstwo wodne dla niepełnosprawnych
dzwig dla osob niepelnosprawnych
Koniec Warsztatów Terapii Zajęciowej
Pilnie szukam pracy