Kiedy będzie podwyżka dla nauczycieli?

1. Data: 2008-04-02 07:47:11

Temat: Kiedy będzie podwyżka dla nauczycieli?
Od: "ZKN Zamoś" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy będzie podwyżka bo czuję że za mało zarabiam?

2. Data: 2008-04-02 11:33:30

Temat: Re: Kiedy będzie podwyżka dla nauczycieli?
Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZKN Zamoś" <z...@p...onet.pl> napisal:
> Kiedy będzie podwyżka bo czuję że za mało zarabiam?

U mnie na uczelni wlasnie oglosili podwyzke: 5% za ostatnie
trzy lata, z czego polowa jest obligatoryjna, a polowa
uznaniowa. Toz to nawet nie jest wyrownanie inflacyjne.
Jak szybko sobie obliczylem:
- inflacja za 2005 0,7%
- inflacja za 2006 1,6%
- inflacja za 2007 4,0%
Jak latwo policzyc skumulowana inflacja za te trzy lata
to 6,4%.

Srednie zarobki w gospodarce wg GUS to:
- rok 2004 2 289,57 zl
- rok 2005 2 380,29 zl (wzrost o 4%)
- rok 2006 2 477,23 zl (wzrost o 4,1%)
- rok 2007 2 691,03 zl (wzrost o 8,6%)

Jak latwo policzyc, wskaznik wzrostu srednich zarobkow
za trzy lata wynosi 17,5% a i tak nie uwzglednia rozpedzania
sie zarobkow w koncowce 2007.

Czyli podwyzka, aby mogla byc nazwana podwyzka powinna
byc nie mniejsza niz 6,4%. Ceny beda oczywiscie sledzic
za wzrostem srednich zarobkow, czyli inflacja dopiero
sie rozpedza.

Moim zdaniem nie obejdzie sie bez strajkow, bo ten rzad,
podobnie jak poprzedni, robi nauczycieli w balona. Ta
"podwyzka" to ochlap!

Jacek

3. Data: 2008-04-05 07:51:55

Od: "AnToni" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ZKN Zamośnapisał w wiadomości :

> Kiedy będzie podwyżka bo czuję że za mało zarabiam?

A tą zapowiadaną na 2008 rok ( 10 %) to waszych szkołach wypłacono?

4. Data: 2008-04-16 08:05:20

Od: pete <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mój postulat - dać podwyżki a nawet i po 1000 zł.
ALE ZABRAĆ PRZYWILEJE EMERYTALNE!!! bo się nie należą.

Co myślicie o panu Giertychu?
Co myślicie o obecnym ministrze edukacji?
Różnice programowe?
See The World Teaching English Overseas With A TEFL Institute ProfessionalTEFL Certification
DOKTORAT ze srednia 3,59?