Kiedy bolą mięśnie?

1. Data: 2003-12-10 18:37:36

Temat: Kiedy bolą mięśnie?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, bo parę dni temu cały dzień strasznie mnie bolały, aż miałem
ochotę wyć. Następnego dnia było już OK. W sumie nie wiem, czy bolały
mięśnie czy kości. Myślałem, że jakaś solidna grypa będzie, ale jakoś
nie zachorowałem dotąd, więc zastanawiam się - co mi jest, względnie co
było? :)
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

2. Data: 2003-12-10 21:31:30

Temat: Re: Odp: Kiedy bolą mięśnie?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <br831d$a15$1@atlantis.news.tpi.pl>, dagon wrote:
> co mi jest, względnie co
> a moze miales jakis wiekszy wysilek fizyczny ?
> wtedy we wluknach miesniowych robia sie mikrourazy i to one chyba tak bola
> ;)

Nienienie, to nie, jeśli już to popiłem dzień wcześniej (ale b.
umiarkowanie). ;)
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

3. Data: 2003-12-10 21:39:15

Temat: Odp: Kiedy bolą mięśnie?
Od: "dagon" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co mi jest, względnie co

4. Data: 2003-12-10 23:05:40

Temat: Re: Odp: Odp: Kiedy bolą mięśnie?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <br889o$5q1$1@nemesis.news.tpi.pl>, dagon wrote:

> Czlowiek po pijanemu robi rozne dziwne rzeczy ktorych nie pamieta
> , moze urwal ci sie film i zaczales sie popisywac jakies popmpki robic przy
> dziewczynach albo cos tam innego ciezko mi powiedziec co .:)
> ...moze wracajac do domu probowales podniesc palac kultury (warszawa)
> albo poltegor we wrocku :)

A nienienie, ja może 4-5 piwek w knajpie strzeliłem, po takiej ilości
jeszcze w miarę się kontroluję. ;)
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

5. Data: 2003-12-10 23:08:31

Temat: Odp: Odp: Kiedy bolą mięśnie?
Od: "dagon" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dziewczynach albo cos tam innego ciezko mi powiedziec co .:)
...moze wracajac do domu probowales podniesc palac kultury (warszawa)
pozdro/r

rozpoznanie F25
Tolvaptan
Prosba o interpretacje wyniku.