Kiedy dziecko?

91. Data: 2008-04-16 08:36:53

Temat: Re: Kiedy dziecko?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości
news:fu4c5p$8ef$4@atlantis.news.neostrada.pl...

> Tego w sumie nie wiesz. Ludziom z wiekiem zmieniają się różne rzeczy w
> mózgu.

Ale zwykle na gorsze... hihi

Qra

92. Data: 2008-04-16 08:43:26

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):

> Coś ty tu wyprodukował?
> Fakt, że wyróżniają się małżeństwa wielodzietne, szczególnie dzisiaj.
> Nie znaczy to jednak, że wszyscy oni to tak przez uzależnienie,
> czy przez to, że zatrzymać sie nie mogą. :(

Nieznaszsie. To jest ruja i poróbstwo. I stąd te dzieci. Nie ma innej
możliwości.
Normalny człowiek nie chce mieć dzieci w ogóle.
Ci co je mają, mają je jedynie, bo:
a) jest uzależniony od seksu i wpada raz za razem
b) inni mu każą (rodzice, koledzy, koleżanki)
c) tak wypada.

?Anka i Szymon (06.2002) i Karolina (07.2005)

93. Data: 2008-04-16 08:44:44

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Apr., 10:22, Michał <w...@s...precz.tlen.pl> wrote:

> Nie znaczy to jednak, że wszyscy oni to tak przez uzależnienie,
> czy przez to, że zatrzymać sie nie mogą. :(

Ale mie nie chodzi o efekt koncowy produkcji, ino o sam proces
wytworczy. Toz nie kazde przykrecenie srubki skutkuje zaraz
zmontowaniem helikoptera. Ale jak bedziecie z zona duzo razy srubke
przykrecac to pewnie w koncu cos zmontujecie. :-D

Stalker, co wielokrotnie srubki przykrecajac w te i wewte dwa
smiglowce juz zmontowal :-D

94. Data: 2008-04-16 08:49:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

> [...]
> przykrecac to pewnie w koncu cos zmontujecie. :-D
>
> Stalker, co wielokrotnie srubki przykrecajac w te i wewte dwa

Nawet jak założycie rękawice ochronne?

Qra, Stalker... Ty nie pisz z gugli, bo muszę ptaszki robić... coooo

95. Data: 2008-04-16 08:50:47

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, Stalker... Ty nie pisz z gugli, bo muszę ptaszki robić... coooo

Qrczaczki? :)

LL

--
http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

96. Data: 2008-04-16 08:57:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qrczaczki? :)

Piskluntka :-)

Qra

97. Data: 2008-04-16 09:06:03

Od: Michał <w...@s...precz.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <fu4euh$doo$1@nemesis.news.neostrada.pl> Qrczak napisał(a):

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

No źle cię zrozumiałem. Z powyższym się zgadzam.:-)

> Nawet jak założycie rękawice ochronne?

Słusznie Qra.
To zależy jakie warunki pracy komu odpowiadają i co chce zmontować.

http://www.rodzina.priv.pl

98. Data: 2008-04-16 09:13:03

Od: Michał <w...@s...precz.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <fu4e5u$vq4$1@node2.news.atman.pl> Anka P. napisał(a):

> [...]
> Ci co je mają, mają je jedynie, bo:
> a) jest uzależniony od seksu i wpada raz za razem
> b) inni mu każą (rodzice, koledzy, koleżanki)

Szanuję poglądy innych.
Choć równie dobrze, to co napisałaś, można odebrać ironicznie
I jeśli to ironia, to bardzo płytka, gdyż wiele osób poważnie uważa
tak jak napisałaś powyżej.

> Pozdrawiam

Również pozdrawiam

--
http://www.rodzina.priv.pl

99. Data: 2008-04-16 09:17:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> No ale sam proces wytwarzania, to ma w sobie to cos :-)

Sam proces wytwarzania jest niezwykle przyjemny i ma w sobie coś
nadzwyczajnego i paradoksalnego - można w ogóle zrezygnować z
powstawania produktu. To chyba jedyna syzyfowa praca, która daje tyle
satysfakcji ;-).

Pozdrawiam
Ewa i kolejny krzyżyk na karku, yupiii!!!!!

100. Data: 2008-04-16 09:19:20

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Apr., 10:00, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> George Michale mi nie zrobi dziecka. On woli panow.

A to on nie jest bioseksualny?

Stalker

NAJKRÓTSZE MAŁŻEŃSTWO - ŻONA ZAGADKA !!!
La Celibatyka...
Kobieta nie jest mężczyzn?.
Apelacja w sprawie rozdzielenia dzieci!!!
Czy ludzie będą się pobierać w raju ?