Kiedy komputer z procesorem taktowanym 2,45 Ghz i mocy 100 W zastapi kuchenke mikrofalowa

1. Data: 2001-03-07 08:46:32

Temat: Kiedy komputer z procesorem taktowanym 2,45 Ghz i mocy 100 W zastapi kuchenke mikrofalowa
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak poza tym, to ?adne szczególnie negatywne dzia?anie na organizmy ?ywe nie
> zosta?o udowodnione,
Nie trzeba udowadniac, wystarczy wsadzic do kuchenki robaka ;(

mikrofale podnosz? temperatur? bia?ka, które je wch?ania,
> tak?e od pewnego momentu mog? stanowiae zagro?enie "ugotowania si?", ale z
> pewno?ci? w przypadku procesorów do tego jeszcze baaaardzo daleko

chyba juz bardzo blisko, to choc moc procka 10 x mniejsza od kuchenki
mikrofalowej, to jednak kuchenka jest wlaczana na minute - 5 minut
a procek pracuje godzinami.

Czy z taka moca nie bedzie nadmiernie suszyl kompa z pary wodnej ?

Poza tym porownaj moc procka do mocy nadajnika telefonu GSM.

Ile jest gadania nt. szkodliwosci sluchawek GSM
a o prockach pracujacych pelna para przez 24 godziny, juz wkrotce z
czestotliwoscia kuchenek mikrofalowych - nadal cisza.

Pewnie bardziej to bedzie oddzialywac na dzieci, osoby chore, kobiety w
ciazy.
Dariusz

2. Data: 2001-03-07 21:00:36

Od: Robert Wiśniewski <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A swistak siedzi i zawija w te sreberka.
Pokaz mi procesor pracujacy z moca 100W :)))))))))))

Robert

3. Data: 2001-03-08 09:41:30

Od: "Piotr Brzeziński" <m...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha , Przy zasilaniu 3 do 5 Volt moce są raczej nikłe a przy ekranowaniu
dobra obudowa ) to co na zewnątrz to tło, raczej zwróciłbym uwagę na
monitory tak od 17'' wzwyż no i tych z dolnej półki.B. fajnym rozwiązaniem
są Panele LCD teraz znacznie ulepszone dla oczu. Niestety przy
częstotliwościach rzędu Ghz obwody drukowane zachowują się jak antena
Radiowa i w tym ból technologiczny :-)))

Innowator

--
Pozdrawiam !!!
Piotr Brzeziński