Kiedy przesadzać róże?

1. Data: 2011-09-18 16:22:16

Temat: Kiedy przesadzać róże?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nadspodziewanie rozrosły mi się róże. Właściwie to myślałam, że pójdą na
straty, bo posadziłam takie kikuty od niechcenia, a teraz okazuje się,
że pięknie rosną, kwitną i powoli zaczynają mi się dusić w swoim
sąsiedztwie, więc muszę przynajmniej jedną z nich przesadzić. Kiedy
można to zrobić i jak, żeby jej jak najmniej zaszkodzić?

Ewa

2. Data: 2011-09-18 18:19:10

Temat: Re: Kiedy przesadzać róże?
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc muszę przynajmniej jedną z nich przesadzić. Kiedy można to zrobić i

W październiku ze sporą bryłą korzeniową
w uprzednio przygotowane stanowisko.

Pozdrawiam krzaczasto
skryba

3. Data: 2011-09-19 06:26:00

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-18 20:19, skryba ogrodowy pisze:
> Użytkownik "medea"<x...@p...fm> napisał w wiadomości
> W październiku ze sporą bryłą korzeniową
> w uprzednio przygotowane stanowisko.

Dzięki za odpowiedź.
Przypuszczam, że w październiku te róże będą nadal jeszcze kwitły, bo
mają nowe pąki. To nie przeszkadza?

Ewa

4. Data: 2011-09-19 11:08:31

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Przypuszczam, że w październiku te róże będą nadal jeszcze kwitły, bo mają
> nowe pąki. To nie przeszkadza?

Po przesadzeniu wytnij pąki. Po pierwszych przymrozkach,
gdy ziemia od mrozu już troszkę się zbryli usyp wysoki kopczyk
najlepiej z ziemi kompostowej. Do usypania koczyka zimowego
nie stosuj torfu i grubej kory. Wiosną kompost rozgarniesz zasilając
sadzonkę, a jego nadmiar usuniesz.

Pozdrawiam kwitnąco
skryba

maliny
Zniszczone drzewko
co to za ptak
I\'m NEVER going to the chiropractor again!
I\'m NEVER going to the chiropractor again!