Kiedy się pochylam, to czuję jakby ucisk w klatce piersiowej

1. Data: 2005-10-30 21:31:30

Temat: Kiedy się pochylam, to czuję jakby ucisk w klatce piersiowej
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie - od jakiegoś czasu kiedy zegnę tułów, to czuję ucisk w
okolicach serca. Delikatny, to nie jest ból, tylko rodzaj... dyskomfortu.
Po wyprostowaniu ustępuje. Czasem kilka dni tego nie ma. Wysiłek fizyczny
nie ma z tym związku. Co to do cholery jest? Mam 23 lata, nie mam nadwagi,
na chorobę wieńcową chyba jeszcze za wcześnie? :)
--
Samotnik