jedynka (zab)

1. Data: 2005-10-30 19:48:17

Temat: jedynka (zab)
Od: "klik" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

bolal mnie zab jedynka.jak wsysalem powietrze buzia to nie bolalo.dziisaj
czuje w okolicach nosa jak naciskamjakby wybrzuszenie ale buzia nie jest
spuchnieta.co mam robic?poczekac do jutra i zrobic zdjecia zeba?dodam ze juz
nie boli.

2. Data: 2005-10-30 22:30:54

Temat: Re: jedynka (zab)
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Pisze do nas klik pamiętnej daty 2005-10-30 20:48:

> [...]
>spuchnieta.co mam robic?poczekac do jutra i zrobic zdjecia zeba?dodam ze juz

Czeka Cię leczenie endodontyczne (kanałowe) - masz martwicę/zgorzel
miazgi. Do jutra powinieneś przeżyć, ale nie radzę bardziej odkładać
wizyty u dentysty (samo zrobienie zdjęcia Cię nie uleczy :-) .
Oczywiście, jeżeli Twój lekarz nie ma rtg, warto zrobic zdjęcie najpierw.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2005-10-31 11:31:38

Od: "Krzysiek" <n...@n...nieto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wizyty u dentysty (samo zrobienie zdjęcia Cię nie uleczy :-) .
> Oczywiście, jeżeli Twój lekarz nie ma rtg, warto zrobic zdjęcie

mialem to samo, choroba tylko nie pamietam (bylo to daaawno temu) czy mialem
blombe w tym zebie czy nie (od strony jezyka jak juz) i zab obumarl.

Czy to oznaczalo ze plomba zle zalozona (w ogole dentysta dal d....y) czy
tak sam z siebie moze umrzec zab? Na szczescie nie ciemnieje mocno, roznica
trudna do zauwazenia.

4. Data: 2005-10-31 20:13:23

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Pisze do nas Krzysiek pamiętnej daty 2005-10-31 12:31:

> [...]
>tak sam z siebie moze umrzec zab? Na szczescie nie ciemnieje mocno, roznica

A jest przeleczony kanałowo?
Miazga może obumrzeć sama z siebie (również pod dobrze założonym
wypełnieniem), nie tylko z powodu próchnicy, ale także od np. urazu albo
w zębach o startym szkliwie.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

5. Data: 2005-11-01 13:10:26

Od: "klik" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

bylem u dentysty.cos robil w kanalach i zalozyl opatrunek ale opchlizna nie
zeszlai dziisaj jest wieszka.mowia ze to nie jest ropa tylko stan
zapalny.czy dopeior jak przelecza mi zeba kanalowo to zejdzie
opuchlizna?miazgi juz chyba nie mam-bo chyba mi sciagneli ze zniecuzleniem
czy cos takeigo.ale to rpzeszkadza w jedzeniu i czuje akie powiekszone wargi
i pod dziurkami od nosa nabrzmienie.cos w stylu jak bylme maly to brudne
rece do buzi wkladalem i pzoniej mi cos takeigo wyskakiwalo.wizyte mam
dopeiro na 8 bo do normlanego lekarza nie pojde.wlasnie to on mi zalozyl
opatrunek ale konkretow sie nie dowiedzialem.w dodatku mam zle flex
zalozony.

6. Data: 2005-11-01 22:11:24

Od: "Krzysiek" <n...@n...nieto.pl> szukaj wiadomości tego autora

klik <...@...a> napisal nam:

> bylem u dentysty.cos robil w kanalach i zalozyl opatrunek ale
> opchlizna nie zeszlai dziisaj jest wieszka.mowia ze to nie jest ropa

ja takie cos mialem to mi dren jakis zalozyli - paseczek plastiku takiego
miekkiego w nacieciu nad zebem. Ale czy dobrze ciebie lecza tego nie wiem,
bo sie nie znam, mialem tylko dren do obrzeku.

7. Data: 2005-11-02 21:45:38

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Pisze do nas klik pamiętnej daty 2005-11-01 14:10:

> [...]
>dopeiro na 8 bo do normlanego lekarza nie pojde.wlasnie to on mi zalozyl
>opatrunek ale konkretow sie nie dowiedzialem.w dodatku mam zle flex

Po pierwsze wielka prośba - używaj znaków przestankowych, wielkich liter i nie rób
tyle literówek :-)
Po drugie - w zasadzie najlepiej znaleźć lekarza, który skończy leczenie kanałowe na
jednej wizycie ; po trzecie - raczej nie powinno puchnąć mocniej między wizytami; po
czwarte - co to znaczy źle założony fleczer (bo domyślam się, że to miał oznaczać
flex)?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk