Kiedyś ktoś pisał KARTECZKI

1. Data: 2005-04-26 12:46:46

Temat: Kiedyś ktoś pisał KARTECZKI
Od: "Zmotoryzowany" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o info gdzie znajde archiwa grupy była tam informacja
dotycząca karteczek wkładanych za szybe aut parkujących na miejscach dla
niepełnosprawnych. Poszukuje treści bo chciał bym to zastosować w swoim
mieście. Prosze o info na z...@p...fm
Staszek

2. Data: 2005-04-26 13:12:04

Temat: Re: Kiedyś ktoś pisał KARTECZKI
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-26 14:46,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a)
Zmotoryzowany napisał(a):

[ciach]
> Bardzo prosze o info gdzie znajde archiwa grupy była tam informacja
> dotycząca karteczek wkładanych za szybe aut parkujących na miejscach dla
[ciach]

Dzień Dobry
jeden z adresów to www.niusy.onet.pl ale polecam wpisać w
Gooogle zapytanie: karteczki a w szukaniu zaawnasowanym
okreslić grupę jako pl soc inwalidzi i powinno znależć bez
problemu

A o to chyba twoje karteczki :)
http://www.google.com/groups?q=karteczki+group:pl.so
c.inwalidzi&hl=pl&lr=&scoring=d&selm=d0het6%24b59%24
1%40atlantis.news.tpi.pl&rnum=1

--
Piotr
(..)Ale ani głosy totalnej krytyki mnie nie zabiją, ani

Wózek inwalidzki z ZUS'u?
Prośba
Karawan[a]
Renta a staż
Czy można odliczyć od podatku wydatki na psychologa?