Kielbasa w piwie

1. Data: 2003-07-31 11:43:09

Temat: Re: Kielbasa w piwie
Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mi sie przepis spodobal sprobuje jutro :)
Ata

1. Data: 2003-07-31 18:02:48

Temat: Re: Uwaga techniczna 2
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dżdżownica napisał:
> Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> A masz czas, aby taki post wypuścić, właśnie walkie przed chwilą zacytowała
> kilka returnów na cztery ekrany, aby na końcu dopisać: "mąż taką lubi".
> dżdżownica

Widac to wymagalo tego :>

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-01 05:45:11

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

maruda - Ryszard napisal(a):

>Białej kiełbasy nie lubię.

W jednej budce miesnej na Banach maja pyszna biala kielbase - takiej
nigdzie indziej nie jadlem....

>Piwo owszem.

Takoz i ja ;--)

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-08-01 07:31:58

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości > W jednej budce miesnej na Banach maja pyszna biala kielbase -
takiej
> nigdzie indziej nie jadlem....
Witam! Czasem, jak czas pozwoli wybieram sie do sklepu miesnego na
ul.Sieleckiej. Pierwszy idac od ul. Chelmskiej, po lewej stronie. Trafilam
tam przypadkowo. Sklep niby jak sklep. Zadne cudo,ale mieso maja bardzo
dobre. Nigdy nie kupilam tam twardawej wolowiny, czy twardego schabu, a
biala kielbase maja fantastyczna!!!!
Na co dzien, gdy nie po drodze mi zupelnie tam, kupuje na Nieklanskiej. Jest
tam sklep z przeroznymi bardzo dobrymi wedlinami (wedzone od Gorala szynki,
poledwice, szynki z czosnkiem lub z pieprzem, pasztety z galaretka i
morelami, no mnostwo, ale nawet tam biala kielbasa juz zupelnie nie taka).
Mowie oczywiscie o Warszawie.
Pozdrawiam znad chleba z oliwkami i bazylia. :-)))))
Poziomka

czosnek w oleju - fermentacja?
Muszki owocowe
pychoty z i w bulgarii