Kielce i obłęd...

41. Data: 2014-03-22 17:22:43

Temat: Re: Kielce i obłęd...
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ widzę i Pawłowicz i Kempe i Fotygę wszystkie to kobiety na traktory, zatracają
kobiecość, jak od ideologii komuszej tak katolickiej, a ty taka jak to niewiadomo co
w poglądach, antykobieca, mizogeniczny facet, od tego kleru ciężko nazywać ciebie
kobietom.

42. Data: 2014-03-22 17:23:52

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta do leżenia i bycia niezaradną jak Ikselka

43. Data: 2014-03-22 17:46:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Mar 2014 09:23:52 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Ta do leżenia i bycia niezaradną

Odezwał się pracujacy i zaradny :->

> jak Ikselka

Dokładnie! Uwielbiam spać do 10:00 i być niezaradna. Jest to moje ulubione
zajęcie. No wiem, ze ty uważasz, ze taka pozycja należy się tobie, a baby
do roboty :->

44. Data: 2014-03-23 14:01:11

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Jesteś niedorozwinięta dlatego system który odbiera ci możliwość samostanowienia i
wyboru co robisz w życiu ciebie przeraża bo ciebie trzeba niańczyć.

45. Data: 2014-03-23 19:59:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Mar 2014 06:01:11 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Ikselka
> Jesteś niedorozwinięta dlatego system który odbiera ci możliwość samostanowienia i
wyboru co robisz w życiu ciebie przeraża bo ciebie trzeba niańczyć.

Niańcz mnie 3333-)

46. Data: 2014-03-24 01:40:26

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
I tu pojawia się zgżyt, bo ja nie lubię jak ktoś na mnie wisi, człowiek czuje się
samotny. To tak jak wyciągać ręke i nigdy nie muc trafić na ręke drugiej osoby, która
świadomie ją wyciąga, tylko wisi to , nie rozumie sytułacji bo jest jakby oczekująca
na ubezwłasnowolnienie. Jak ze zwierzakiem trzeba rozumieć za niego, co i jak
zorganizować, opiekować się, ale nie ma relacji która jest wzajemna, która wchodzi w
twój świat ze swoim entuzjazmem i funkcjonowaniem, gdzie wnosi coś nowego bo jest
samowystarczalna i tym samym zaskakująca, świat się dzieje a nie jest nudno ułożony.
Wygląda na to że zdechniej i niedojrzejesz do kobiecości pełnowartościowej.

47. Data: 2014-03-24 11:52:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 23 marca 2014 19:59:00 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

i wyboru co robisz w życiu ciebie przeraża bo ciebie trzeba niańczyć.

> Niańcz mnie 3333-)

Sama się niańcz ;P

48. Data: 2014-03-24 21:33:15

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22.03.2014 17:22, Ikselka wrote:

> No i właśnie dlatego to jest paranoja. Kobieta nie jest stworzona do pracy
> :->

Ba... ty nawet do myślenia nie jesteś...

irytujący szef
Czy arogancja Putina dorównuje arogancji Biskupów?
Co ma wspólnego Janukowicz z Pawłowicz?
Symptomatyczne
Może na balet...