Chciałbym tylko byś wiedziała

1. Data: 2014-03-11 01:26:16

Temat: Chciałbym tylko byś wiedziała
Od: Loyalist <m...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niczym adwokat przed rozprawą mając całą listę win oskarżonego szuka punktów na
obronę, przewertuje zeznania i obejrzy dowody tak w swojej sprawie będzie wiedział,
że niczego na obronę nie znajdzie, może tylko pochylić głowę nisko, by w księdze
autora znającego go na wskroś jak w lustrze przyjrzeć się swojemu "ja" - naturalnemu
odbiciu obdartemu z tej pewności i pychy, którym pozwolił na bujny wzrost. Teraz ze
smutkiem spadającym na kartkę z wydrukowanym tekstem wymierza sobie karę i skazuje
siebie na przeszukiwanie szuflad umysłu, a na każde znalezione zdanie mądrej głowy z
tej grupy stawia siebie do kąta.
Tak jak reżyser, który popełnił dzieło tylko na półkę nie wydobywszy ze świata emocji
postaci zrównoważonej głębi, bo niecierpliwość zaburzyła mu obraz całości i film się
urwał tak 500 mil i 500 głosów rzuciły nowe wyzwania którym przez niecierpliwość On
nie podołał i Tej, której ufał i wspierał zaczął narzucać myśli nie własne i nie
własne lęki.. o jakże głupią ścieżką poszedł, a teraz widzi wyraźnie tu napisane -
'(...) cierpliwa jest, i nie daje się rozdrażnić, wszystko znosi, wszystko
przetrzymuje, nigdy nie zawodzi' i układa z nutek launge music w ciągu Fibonacciego:
przepraszam, przepraszam, przepraszam...

2. Data: 2014-03-11 01:46:03

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dużo wyszukanych słów a trzeba było wprost że lubisz biczowanko, klapsiki w
dupcie, na kolanka i chlastu , chlastu. To kto jest ta wybranka która ma ciebie
rzemieniami do wyrka przywiązać? A nie pomyślałeś że może ją zmęczyło okładanie
ciebie, rączki już ją bolą od klapsików wymierzanych w twój tyłeczek...co?

3. Data: 2014-03-11 19:44:26

Temat: Re: Chciałbym tylko byś wiedziała
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 marca 2014 01:26:16 UTC+1 użytkownik Loyalist napisał:
> [...]
przetrzymuje, nigdy nie zawodzi' i układa z nutek launge music w ciągu Fibonacciego:
przepraszam, przepraszam, przepraszam...

nie rób i nie przepraszaj
głuptasie ;)

kiwiko

4. Data: 2014-03-12 10:01:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-11 01:26, Loyalist pisze:
> [...]
przetrzymuje, nigdy nie zawodzi' i układa z nutek launge music w ciągu Fibonacciego:
przepraszam, przepraszam, przepraszam...

I teraz już wie? ;)

Ewa

5. Data: 2014-03-12 10:55:57

Od: Loyalist <m...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 12 marca 2014 10:01:22 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> [...]
przetrzymuje, nigdy nie zawodzi' i układa z nutek launge music w ciągu Fibonacciego:
przepraszam, przepraszam, przepraszam...

On chciałby jej to powiedzieć, ale być może będzie potrzebny tłumacz..

6. Data: 2014-03-12 11:10:43

Od: Loyalist <m...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 12 marca 2014 10:55:57 UTC+1 użytkownik Loyalist napisał:

> [...]
przetrzymuje, nigdy nie zawodzi' i układa z nutek launge music w ciągu Fibonacciego:
przepraszam, przepraszam, przepraszam...

..jeśli Ona zechce wiedzieć..

7. Data: 2014-03-12 15:46:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-12 11:10, Loyalist pisze:

> [...]
przetrzymuje, nigdy nie zawodzi' i układa z nutek launge music w ciągu Fibonacciego:
przepraszam, przepraszam, przepraszam...

A może to on musi naprawdę ze-chcieć, zamiast chcieć-by?

Ewa

8. Data: 2014-03-12 20:01:48

Od: Loyalist <m...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 12 marca 2014 15:46:31 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> [...]
przepraszam, przepraszam, przepraszam...

> A może to on musi naprawdę ze-chcieć, zamiast chcieć-by?
Tak, masz rację, to on musi naprawdę ze-chcieć i naprawdę chce:):)

Kielce i obłęd...
irytujący szef
Czy arogancja Putina dorównuje arogancji Biskupów?
Co ma wspólnego Janukowicz z Pawłowicz?
Symptomatyczne