Krótka ankieta - poświęć kilka minut!

1. Data: 2014-03-11 20:11:36

Temat: Krótka ankieta - poświęć kilka minut!
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Jestem psychologiem społecznym. Przeprowadzam badanie na temat postaw ludzi wobec
różnych aspektów środowiska społecznego i otaczającej nas natury.

Poglądy, o które pytam, nie mają nic wspólnego z inteligencją. Nie ma wśród nich
poglądów "dobrych" i "złych".

Zależy mi na zobaczeniu różnorodności postaw i opinii wśród współczesnego, polskiego
społeczeństwa oraz na szczerych odpowiedziach.

Oczywiście badanie jest anonimowe. Nigdzie nie będziesz proszony o podawanie Twoich
danych identyfikujących.

OTO LINK:

http://lab.swps.edu.pl/badania/index.php?sid=17425&l
ang=pl

Będę wdzięczna za pomoc

Wypełnienie ankiety nie potrwa dłużej niż 15 minut!

Z góry dziękuję!