Jak to możliwe?

1. Data: 2014-03-13 00:26:19

Temat: Jak to możliwe?
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpisałem w google aktualizacja mojego modelu androida i co link to piszą inaczej.
1. Pierwszy link-Już jest aktualizacja tego modelu w czechach, rosji, filandii,
norwegii i lada dzień w polsce- radocha ale...
2. Drugi link- nie będzie żadnej aktualizacji androida tego modelu bo firma ma
kłopoty z podwykonawcą.- kurwica.
3. Trzeci link- będzie aktualizacja tylko w Usa bo inny procesor ten model ma ale nie
w europie- kurwica .
4. Czwarty link- Nie będzie w USA bo firma nie chce faworyzować.

I tak przeczytałem jeszcze z dziesięć linków i to samo, jeden link zaprzecza drugiemu
i tak się zastanawiam jak to możliwe, bo wychodzi przedstawiciel firmy i mówi co
będzie, a potem niby zawodowe strony piszą wszystko sprzecznie. Co z tymi ludźmi
jest?

2. Data: 2014-03-17 12:54:19

Temat: Re: Jak to możliwe?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Mar 2014 16:26:19 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> [...]
mówi co będzie, a potem niby zawodowe strony piszą wszystko sprzecznie. Co z tymi

No cóż, padli ofiarami własnej reklamy - nie przewidzieli, że się dziecko
rozpłacze i zacznie nóżkami tupać :->

Krótka ankieta - poświęć kilka minut!
Chciałbym tylko byś wiedziała
Kielce i obłęd...
irytujący szef
Czy arogancja Putina dorównuje arogancji Biskupów?