Kielisznik

1. Data: 2006-06-13 10:38:34

Temat: Kielisznik
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Tak wygląda pnącze,mrozoodporne,bez zapachu,nie wiem jakie duże urośnie.

Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2006-06-13 11:33:51

Temat: Re: Kielisznik
Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

> Tak wygląda pnącze,mrozoodporne,bez zapachu,nie wiem jakie duże
urośnie.

Z tą mrozoodpornością to przesada. Trzy razy sadziłam i trzy razy wymarzło.
Wystarczy.

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2006-06-13 11:39:03

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan
>
> Tak wygląda pnącze,mrozoodporne,bez zapachu,nie wiem jakie duże
urośnie.

Duże nie urośnie, bo co roku stare pędy trzeba wyciąć, a wyrastają nowe. Tak
jak u powojnika bylinowego.

Z pozdrowieniami, Maria

4. Data: 2006-06-13 15:47:09

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jun 2006 13:33:51 +0200, Maria Maciąg napisał(a):

> urośnie.
>
> Z tą mrozoodpornością to przesada. Trzy razy sadziłam i trzy razy wymarzło.

Toś mnie Mario pocieszyła:(
Właśnie zanabyłam niedawno i posadziłam. Mam takie miejsce które nie ma
szczęścia - próbowałam tam uprawiać wpierw jednoroczne, kobeę a potem
lablaba. W tym roku postanowiłam posadzić coś bardziej trwałego.
Marczyński (bo z jego szkółek mam sadzonkę) pisze na etykiecie, ze
mrozoodporny, niech go licho:(

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-06-13 17:01:27

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:
> Z tą mrozoodpornością to przesada. Trzy razy sadziłam i trzy razy wymarzło.
> Wystarczy.

Ufff...dzięki za ostrzeżenie, bo właśnie miała się skusić.
Chyba lepiej kupię jakiegoś powojnika :)

Pozdrawiam
Baśka

6. Data: 2006-06-13 18:08:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tą mrozoodpornością to przesada. Trzy razy sadziłam i trzy razy wymarzło.
> Wystarczy.

Przezimował w doniczkach stojących na ziemi.Większych wymagań nie mam.
Nawet nie był zasypany śniegiem, bo po śnieg muszę jeździć w góry.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2006-06-13 19:31:42

Od: "Alicja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Wielkie na jakieś 2-2,5 m. W moim ogrodzie rośnie bardzo dobrze bez
okrywania na zimę.Być może służy mu suche miejsce w którym jest posadzony.Z
ziemi wychodzi około połowy maja.
Rozrasta się niesamowicie i bardzo łatwo się przyjmuje.

Pozdrawiam Alicja

8. Data: 2006-06-13 20:33:39

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> okrywania na zimę.Być może służy mu suche miejsce w którym jest
posadzony.Z
> ziemi wychodzi około połowy maja.
> Rozrasta się niesamowicie i bardzo łatwo się przyjmuje.

To gratuluję :-). Trzeba tylko wziąć pod uwagę, że mieszkacie w
najcieplejszej części kraju.
Pytałam znajomą i u niej też wymarzł.

Z pozdrowieniami, Maria

9. Data: 2006-06-14 04:06:59

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To gratuluję :-). Trzeba tylko wziąć pod uwagę, że mieszkacie w
> najcieplejszej części kraju.

Niektóre rośliny u Bartka przezimowały,u mnie wymarzły.Mam bezśnieżne
zimy,a latem wegetacja jest o dwa tygodnie późniejsza niż we Wrocławiu.
Pozdrawiam.Mirzan

10. Data: 2006-06-18 00:55:03

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Tak wygląda pnącze,mrozoodporne,bez zapachu,nie wiem jakie duże urośnie.

Jesli tak ekspansywny (a pewnie nie bo nasion nie wytwarza (?)) jak
kielisznik zaroslowy, to moze byc problem ;)
Z k. zaroslowym gdzieniegdzie walcze, bo na wszystko wlazi, od bambusow po
lilie.
Ten pelny osiaga pewnie podobne rozmiary jak k. zaroslowy.

Pozdrawiam,
Bpjea

Czy wrzosy sa wrazliwe na przesadzanie?
basen w ogrodzie