Kilka pytań o obsługę solara

1. Data: 2011-08-12 20:56:25

Temat: Kilka pytań o obsługę solara
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Mam starego solara Stiebel-Eltron (ok. 9 lat). Składa się z panela
słonecznego umieszczonego pionowo ok. metr nad ziemią (na ścianie budynku)
oraz kotła 150l umieszczonego w piwnicy.
Niestety do solara (zakupionego wraz z domem) nie mam żadnej instrukcji.
Proszę więc o odpowiedź na pytania:
1. Jak dolać glikolu do instalacji? próbowałem odkręcić całą końcówkę z
odpowietrzaczem znajdującą sięna samej górze panela - mając nadzieję, że
naleję glikol tamtędy - ale niestety mocno pryska glikol gdy odkręcam tą
końcówkę.
2. Jak zwiększyć ciśnienie glikolu? obecnie mam tylko 0,8 bara.
Nie mam żadnej pompki do tego zestawu.
Z góry dziękuję za pomoc!

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"