Kiszona czerwona kapusta - i co dalej ???

1. Data: 2006-01-29 10:46:21

Temat: Kiszona czerwona kapusta - i co dalej ???
Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żona kupiła na surówkę kiszoną czerwoną kapustę.
Chętnie zrobię taką surówkę, tylko nie za bardzo wiem jak i co ???
Tzn nie wiemjak ją obrobić, żeby była zjadliwa, bo na razie jest tragicznie
twarda, więc pokrojenie jej i doprawienie tak jak kiszonej zwykłej odpada.
Co jej zrobić żeby była bardziej przyjazna ???

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

2. Data: 2006-01-30 10:00:09

Temat: Re: Kiszona czerwona kapusta - i co dalej ???
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> twarda, więc pokrojenie jej i doprawienie tak jak kiszonej zwykłej odpada.
> Co jej zrobić żeby była bardziej przyjazna ???

No właśnie sie po to kisi zeby miekka była....

normalnie czerwona trzeba obgotowac albo zrobic regularna modro kapuste...
kiszenie zmiękcza czerwona kapuste..
a dalej to tak samo jak z biała...marchewka tarta cebulka jabłko tarte
olej...
niektórzy sypia cukier i daja smietane...

a skoro ta "kiszona" nie jest miekka to chyba kwasiarz ocet zastosował...

M.

.fm ***Hot stuff - check this out !!! .fm
litchikg-sliwka chinska
Koncentrat - ile dobry od otwarcia?
Faworki. Czemu nie chrupiące?
podwieczorek dla dwulatka-help