Kitchen aid instrukcja

1. Data: 2008-04-23 12:20:09

Temat: Kitchen aid instrukcja
Od: coaster <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
tak sie zlozylo ze mamusia ma pozazdroscvila mojego sprzetu i zakupila
sobie Kitchen aid artisan, i tutaj sie pojawia problem gdyz jakas
kolezanka jej przywiozla go z niemiec, wiec instrukcji polskiej brak...a
ze ja nie mieszkam w polsce tylko za oceanem nie jestem jej w stanie
pokazac jak moj przyjaciel powinien byc uzywany...
Moze znajdzie sie ktos kto zupelnie przez przypadek bedzie miec polska
instrukcje obslugi w pdf albo do odkupienia?
Pozdrawiam bardzo serdecznie
Aegra

2. Data: 2008-04-23 17:50:20

Temat: Re: Kitchen aid instrukcja
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

coaster pisze:
> [...]
> sobie Kitchen aid artisan, i tutaj sie pojawia problem gdyz jakas
> kolezanka jej przywiozla go z niemiec, wiec instrukcji polskiej brak [...]

Zapytaj tutaj:
http://www.vivamix.com.pl/kontakt.php
--
pozdr. Jerzy

3. Data: 2008-04-24 06:44:09

Od: coaster <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> Zapytaj tutaj:
> http://www.vivamix.com.pl/kontakt.php

Niestety nie ma mozliwosci otrzymania od nich instrukcji obslugi dla
maszyny nie zakupionej u nich, takze moja prosba jest nadal aktualna.

4. Data: 2008-04-24 07:55:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Apr 2008 14:20:09 +0200, coaster napisał(a):

> [...]
> Moze znajdzie sie ktos kto zupelnie przez przypadek bedzie miec polska
> instrukcje obslugi w pdf albo do odkupienia?

Znam jedną osobę tutaj w grupie, która kupiła kiedyś BORDOWY Artisan (o ile
się nie mylę), więc jeśli tak, to na pewno sie odezwie z chęcią
zeskanowania ww instrukcji, bo jest to miła i uczynna osoba :-P
PS. Ja mam Bosch Mum, więc nie mogę służyć.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

5. Data: 2008-04-24 08:35:54

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
> i...@g...pl., podany także w nagłówku.

Szkoda, że to taki zaporowy dla mnie portal. Bo to chyba jednak Ty, a nie
podszywacz.

6. Data: 2008-04-24 13:47:27

Od: coaster <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> zeskanowania ww instrukcji, bo jest to miła i uczynna osoba :-P
> PS. Ja mam Bosch Mum, więc nie mogę służyć.

Dobrze, a wiec nic mi wiecej nie pozostaje tylko cierpliwie poczekac:)

7. Data: 2008-04-24 14:09:11

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

coaster wrote:
> [...]
> Moze znajdzie sie ktos kto zupelnie przez przypadek bedzie miec polska
> instrukcje obslugi w pdf albo do odkupienia?

na stronie http://www.kitchenaid.com/custserv/service.jsp znajdziesz
instrukcje. Jesli nie bedzie tam po polsku napisz maila aby poszukali i
przyslali Ci pdf.

8. Data: 2008-04-26 09:29:06

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

coaster pisze:

> Dobrze, a wiec nic mi wiecej nie pozostaje tylko cierpliwie poczekac:)

Rzeczywiście miła i uczynna ze mnie osoba, a robot jest
czerwony;-)Poszukam, ale z tego co pamiętam, to instrukcja jest bardzo,
bardzo ogólna.
--

Gosia

9. Data: 2008-04-26 09:31:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik pisze:

> Rzeczywiście miła i uczynna ze mnie osoba, a robot jest
> czerwony;-)Poszukam, ale z tego co pamiętam, to instrukcja jest bardzo,
> bardzo ogólna.

Nie mam, została mi tylko karta gwarancyjna. Niestety, nie pomogę
--

Gosia

10. Data: 2008-04-26 10:23:17

Od: coaster <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek pisze:

> na stronie http://www.kitchenaid.com/custserv/service.jsp znajdziesz
> instrukcje. Jesli nie bedzie tam po polsku napisz maila aby poszukali i
> przyslali Ci pdf.

Juz sie skontaktowalam z vivamix i oto odpowiedz, moze sie komus przyda;)

"Szanowna Pani,

Mogę Pani wysłać w pdf wersję angielską. Innej nie posiadamy.
Mam również instrukcję obsługi w wersji książkowej, w której są również
tłumaczenia na inne języki europejskie.
Niestety, firma KitchenAid dopiero przymierza się do opracowania w jęz.
polskim.
"

Dziekuje raz jeszcze za proby ;)

NARESZCIE...