Kiwiko...

21. Data: 2009-10-30 16:20:59

Temat: Re: Kiwiko...
Od: "=^..^= \\|/" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> może zrobimy tak: jak już kiedyś napiszesz i będziesz się chciał pochawić
> to ja mam taki ładny adres ;)
==
Chwalić się ? I co to by miała być za książka ?
Chyba jakaś ciążka... :o/

> niestety nie słyszałam
> nie martw się tym teraz
>
> wybacz, ale nie wiem
> kiwiko
==
Coś mało wiesz... albo nie chcesz wiedzieć...

zdar

22. Data: 2009-10-30 16:35:52

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=^..^= \|/" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

> Chwalić się ? I co to by miała być za książka ?
> Chyba jakaś ciążka... :o/

no co Ty...

> ==
> Coś mało wiesz... albo nie chcesz wiedzieć...

fajny jesteś... może mało wiem, bo nie chcę wiedzieć ;)
myślę, że trochę się róźnimy
albo różnimy się wagą spraw jakie nas ciekawią
mnie oczywiście te bardzo przyziemne
nie, coś się nie zgadza...

kiwiko

23. Data: 2009-10-30 16:48:52

Od: "=^..^= \\|/" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> fajny jesteś... może mało wiem, bo nie chcę wiedzieć ;)
> myślę, że trochę się róźnimy
> albo różnimy się wagą spraw jakie nas ciekawią
Czyli sex ? :o)

> nie, coś się nie zgadza...
> kiwiko

zdar

24. Data: 2009-10-30 17:22:12

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> ==
> Czyli sex ? :o)

hihi, no sam widzisz, że coś nie tak...
to wam tylko dupy w głowie ;)

kiwiko

25. Data: 2009-10-30 19:30:38

Od: "=^..^= \\|/" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> hihi, no sam widzisz, że coś nie tak...
===
Jak to, to sex jest zły :o/

> to wam tylko dupy w głowie ;)
> kiwiko
==
To Ty jesteś dupą, a nie aniołem, tj. człowiekiem,
czyli kobietą i mężczyzną, chłopcem i dziewczyną ? :o/
Sex z dupą to jest rzeczywiście przykra sprawa...

zdar

26. Data: 2009-10-30 19:40:48

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> ===
> Jak to, to sex jest zły :o/

a powiedziałam to?
ok, nieważne

> ==
> To Ty jesteś dupą, a nie aniołem, tj. człowiekiem,
> czyli kobietą i mężczyzną, chłopcem i dziewczyną ? :o/
> Sex z dupą to jest rzeczywiście przykra sprawa...

pewnie nie znam się tak dobrze na tym jak Ty ;)

nie jestem aniołem, chociaż bardzo się staram,
niebezpiecznie blisko mi do gołębicy ;)

opowiedz mi coś

kiwiko

27. Data: 2009-10-30 19:55:05

Od: "=^..^= \\|/" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> a powiedziałam to?

Nie :o)

> ok, nieważne

Ważne, ważne, to bardzo ważne...
Sex i słowa, słowa i seks - wibracje emocji

> pewnie nie znam się tak dobrze na tym jak Ty ;)
==
Nie znam się dobrze praktycznie na niczym...
Chwytam życie po łebkach.

> nie jestem aniołem, chociaż bardzo się staram,
> niebezpiecznie blisko mi do gołębicy ;)
==
Orleańskiej ? :o/

> opowiedz mi coś
> kiwiko
==
Co tu dużo gadać..., właśnie wróciłem z zakładu
dla obłąkanych i jestem nałogowym hazardzistą, właśnie
przegrywam moje ostatnie pieniądze...
I już, przecież szczęścia nie dają :o)

zdar

28. Data: 2009-10-31 08:18:21

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znam się dobrze praktycznie na niczym...
> Chwytam życie po łebkach.

ostatnio slyszałam, że dążenie do doskonałości jest niezdrowe

> ==
> Orleańskiej ? :o/

milutki jesteś ;)

> ==
> Co tu dużo gadać..., właśnie wróciłem z zakładu
> dla obłąkanych i jestem nałogowym hazardzistą, właśnie
> przegrywam moje ostatnie pieniądze...
> I już, przecież szczęścia nie dają :o)

zapewne docenić można ich moc, gdy trzeba zamieszkać pod mostem

nie szkoda Ci wolności, by ulegać nałogom?

no i co Ty tam robiłeś?

kiwiko

29. Data: 2009-10-31 11:56:55

Od: "=^..^= ~ ...\\|/..." <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> ostatnio slyszałam, że dążenie do doskonałości jest niezdrowe
==
Kupuję te myśl w ciemno :o)

> milutki jesteś ;)
==
Jak chcę, to widac potrafię... :o)

> zapewne docenić można ich moc, gdy trzeba zamieszkać pod mostem
> nie szkoda Ci wolności, by ulegać nałogom?
> no i co Ty tam robiłeś?
> kiwiko
==
Gdzie, pod mostem ?
No jeszcze nie byłem, ale zmierzam tam
dość czybkimi krokami :o/

"Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn, a nie definicji" - Arystoteles

zdar

=^..^= ~ \|/ ~ \|/ ~
~`'~~~~~ \|/ ~~~~
van kotomek ~ \|/ ~~
--
Ps. Pływałem kiedyś w LochNessie, ale cholernie zimna tam woda...
i permanentny brak trzciny cukrowej oraz pierników :o)

30. Data: 2009-10-31 12:28:16

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> ==
> Kupuję te myśl w ciemno :o)

dlaczego?

> ==
> Jak chcę, to widac potrafię... :o)

to pięknie

> ==
> Gdzie, pod mostem ?
> No jeszcze nie byłem, ale zmierzam tam
> dość czybkimi krokami :o/

nie będzie Ci tam dobrze, więc zacznij się bronić

kiwiko

psyxchologia żołnierza podczas wojny
A TRZEBA BYLO...
FRASZKA