przykład

1. Data: 2009-10-28 17:01:06

Temat: przykład
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam

To coś w rodzaju odezwy. Chyba mnie to jest do czegoś potrzebne- sam mam złe
relacje z wieloma z Was. Mamy ciekawą sytuację: Fragile i Ixi. Moim zdaniem
mają 2 wyjścia:
1. "Strzelać się"- udowadniać sobie coś- po czym niechybnie będą jeszcze
bardziej zagniewane:-)
2. Dogadać się- po cichu, prywatnie, i- może nie od razu- stać się sobie
bliższe.

Gorąco optuję za 2 opcją- czy mam tłumaczyć, czemu? Ci- spoza tej dwójki-
chcący sobie coś załatwić ich kosztem- namawiając na opcję 1)- niech
spadają. Czy ktoś ma podobne zdanie, jak ja- i na tyle odwagi, żeby to
napisać?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

2. Data: 2009-10-28 17:04:42

Temat: Re: przykład
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Witam
>
> To coś w rodzaju odezwy. Chyba mnie to jest do czegoś potrzebne- sam mam
> złe relacje z wieloma z Was.

Och...łeś?

Qra, ncsp

3. Data: 2009-10-28 17:08:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 18:01:06 +0100, Chiron napisał(a):

> Gorąco optuję za 2 opcją- czy mam tłumaczyć, czemu? Ci- spoza tej dwójki-
> chcący sobie coś załatwić ich kosztem- namawiając na opcję 1)- niech
> spadają.

Też tak uważam.

--

Ikselka.

4. Data: 2009-10-28 17:11:07

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Och...łeś?
>
> Qra, ncsp

Trochę och...łem, ale po co o tym pisać- może być mi przykro?:-)

Chiron, nicspecjalnego:-)

5. Data: 2009-10-28 17:16:30

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 18:01, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:

> Ci- spoza tej dwójki-
> chcący sobie coś załatwić ich kosztem

Znowu zaczynasz?

6. Data: 2009-10-28 17:18:47

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...
On 28 Paź, 18:01, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:

> Ci- spoza tej dwójki-
> chcący sobie coś załatwić ich kosztem

Znowu zaczynasz?
Czyli- uważasz, że ktos ma prawo się wcinać w ich relacje, tak? A Ty- czu
umiesz sie dogadać z kimś- POMIMO przeszłości?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

7. Data: 2009-10-28 17:32:22

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 18:01, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:

Wybacz moje pierwsze szczeknięcie.
Dopiero teraz przeczytalam prosbe w Heteromatrixie.
:)

> To coś w rodzaju odezwy. Chyba mnie to jest do czegoś potrzebne- sam mam złe
> relacje z wieloma z Was.

Mowisz to z Twojego punktu widzenia.
Ja widze Twoje relacje zupelnie inaczej.
Tyle tylko, ze nie za bardzo dajesz sobie o tym
opowiedziec.
:)

> [...]
> bardziej zagniewane:-)
> 2. Dogadać się- po cichu, prywatnie, i- może nie od razu- stać się sobie

Ja tez.
Tyle tylko, ze poczulam sie zobligowana
przez Fragile, do wyjawienia swojej opinii na temat.
Wiec to zrobilam.

> czy mam tłumaczyć, czemu? Ci- spoza tej dwójki-
> chcący sobie coś załatwić ich kosztem-

Dlaczego znowu to piszesz?
Skad wiesz, CZEGO JA CHCE?

Dlaczego NIEUSTANNIE widzisz innych jako
chcacych COS SOBIE ZALATWIC,
ZROBIC SOBIE DOBRZE,
i tak dalej?
A potem, gdy zwracam Ci na to uwage,
rzucasz sie na mnie, jak na najgorszego wroga.

Wiem, ze atak to najlepsza obrona.
Dlatego nie odpowiedzialam na tamten post
niczym wiecej, jak trzema slowami.

> namawiając na opcję 1)- niech
> spadają. Czy ktoś ma podobne zdanie, jak ja- i na tyle odwagi, żeby to
> napisać?

Tak.
Spadam.
:)
Ale prosze: nie mow za kogos, ze ktos cos chce.
Tak, jak nie lubisz, by w taki sposob pisano o Tobie.
:)

8. Data: 2009-10-28 17:45:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> dwójki- chcący sobie coś załatwić ich kosztem- namawiając na opcję 1)-
> niech spadają. Czy ktoś ma podobne zdanie, jak ja- i na tyle odwagi,

a do czego tu jest potrzebna odwaga twoim zdaniem?
czy może do wskazania, że tchórzostwem będzie wskazanie innej opcji?
:)

9. Data: 2009-10-28 22:24:41

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> a do czego tu jest potrzebna odwaga twoim zdaniem?
> czy może do wskazania, że tchórzostwem będzie wskazanie innej opcji?
> :)

treneR'ze! Nie musiałeś zauważyć tej manipulacji! No i jak ja teraz wyglądam
przez Ciebie?:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

10. Data: 2009-10-28 22:46:00

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> treneR'ze! Nie musiałeś zauważyć tej manipulacji! No i jak ja teraz
> wyglądam przez Ciebie?:-)

i jeszcze przeze mnie kurwa.
plonk!
:)