Kłamstwo

281. Data: 2010-10-19 19:41:12

Temat: Re: Kłamstwo
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 20:57:24 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> A w temacie samolotów pasażerskich
> do bani, podobno nie są do bani - tak słyszałem.

Najprawdopodobniej najlepsze samoloty na swiecie?
;-P

282. Data: 2010-10-19 20:01:44

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najprawdopodobniej najlepsze samoloty na swiecie?
> ;-P

Dokładnie. Nie wierzyć w to co mówią. Jak kiedyś leciałem LOT-em to mi uszy
zatykało przy wznoszeniu i opadaniu, co jednoznacznie świadczy że samolot
był dziurawy ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

283. Data: 2010-10-19 20:07:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 22:01:44 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Dokładnie. Nie wierzyć w to co mówią. Jak kiedyś leciałem LOT-em to mi uszy
> zatykało przy wznoszeniu i opadaniu, co jednoznacznie świadczy że samolot
> był dziurawy ;)

To tylko wrażliwość na zmiany ciśnienia.

284. Data: 2010-10-19 20:12:24

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
słów muzyką:

> Dokładnie. Nie wierzyć w to co mówią. Jak kiedyś leciałem LOT-em to mi uszy
> zatykało przy wznoszeniu i opadaniu, co jednoznacznie świadczy że samolot
> był dziurawy ;)

Ale żeby od razu wystawiać te uszy na zewnątrz?

285. Data: 2010-10-19 20:14:42

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko wrażliwość na zmiany ciśnienia.

Dlaczego poważnie odpowiadasz na żart? Serio pytam.

P.

286. Data: 2010-10-19 20:20:34

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko wrażliwość na zmiany ciśnienia.

Zgadza się. Ale tak serio mówiąc, zmiany ciśnienia wewnątrz kadłuba biorą
się głównie z jego nieszczelności.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

287. Data: 2010-10-19 20:21:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 22:14:42 +0200, Paweł napisał(a):

> Dlaczego poważnie odpowiadasz na żart? Serio pytam.
>
> P.

Ponirważ przeżyłam to samo w jednym ruskim samolocie. W dodatku to zatkanie
utrzymywało się potem przez wiele godzin po.

288. Data: 2010-10-19 20:23:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 22:20:34 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Zgadza się. Ale tak serio mówiąc, zmiany ciśnienia wewnątrz kadłuba biorą
> się głównie z jego nieszczelności.

Ale dlaczego nie wszystkim się "zatyka"?

289. Data: 2010-10-19 20:26:11

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zgadza się. Ale tak serio mówiąc, zmiany ciśnienia wewnątrz kadłuba biorą
> się głównie z jego nieszczelności.

Oo. Serio? To nie wiedziałem

P.

290. Data: 2010-10-19 20:26:50

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 19-październik-10, kiedy Przemysław Dębski napełnił usenet
słów muzyką:

> Zgadza się. Ale tak serio mówiąc, zmiany ciśnienia wewnątrz kadłuba biorą
> się głównie z jego nieszczelności.

Czyli, trawestując - zmiana poziomu emocji bierze się z dziur w systemie
poznawczym. Dobra koncepcja. O kurwa, jaka dobra!?!

Fenomen "Żyda".
InovaBrasil
PSP
Jaka by była Wasza reakcja?