Klamstwo a ocz?

1. Data: 2001-01-03 23:11:11

Temat: Klamstwo a ocz?
Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W ktora strone wedruje wzrok, gdy czlowiek klamie?

pozdrawiam
Merlin

2. Data: 2001-01-04 00:09:52

Temat: Re: Klamstwo a ocz?
Od: "Zbirkos" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> W ktora strone wedruje wzrok, gdy czlowiek klamie?
>
> pozdrawiam
> Merlin

To chyba zaezy od sooby. Spotkalem sie z mowieniem klamstwa prosto w oczy z
premedytacja.

Zbirkos

3. Data: 2001-01-04 00:18:55

Od: "Grzegorz 'Fresh' Chwastyk" <f...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszedzie , byleby nie w oczy naszego rozmowcy ? :))

--
Name : Grzegorz Chwastyk
Email : f...@f...prv.pl

4. Data: 2001-01-04 09:03:32

Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz 'Merlin' Kolinko napisał(a):
> W ktora strone wedruje wzrok, gdy czlowiek klamie?

w lewo !

--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --

5. Data: 2001-01-04 10:14:40

Od: "Zbirkos" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszedzie , byleby nie w oczy naszego rozmowcy ? :))

No ja sie spotkaem z rzucanie kalmastwa prosto w oczy. Ale na ogo to nie
wiem. Chyba tak jak Robert pisal obracam glowe w lewo. To strasznie ladnie.
Stoje do kogos twarza w twarz i obracam naraz glowe o okoo 60 stopni w lewo

Zbirkos

6. Data: 2001-01-04 10:36:50

Od: "Winniczek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> Witam!
> W ktora strone wedruje wzrok, gdy czlowiek klamie?

W inną niż wtedy kiedy sobie coś przypomina, ale zawsze do góry. Zawodowi
kłamcy (tak jak ja ;-)) patrzą 1 cm nad nasadę nosa i adwersarzowi wydaje
się, że patrzą mu prosto w oczy. Problemem są jednak zwężające się źrenicę,
ale na to sposób wynaleźli już kupcy z dalekiego wschodu.... kiedy kłamią w
myśli mówią "Kocham Cię" najszczerzej jak potrafią, a ich twarz rozświetla
szczery uśmiech i źrenice rozszerzają się. Ważne jest też opanowanie głosu,
zazwyczaj w czasie kłamstwa ton głosu lekko się podnosi.

Z bardzo rozszerzonymi źrenicami,
Winniczek

7. Data: 2001-01-04 14:12:29

Od: "Rafał Stepanczenko" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz 'Merlin' Kolinko napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>Witam!
>W ktora strone wedruje wzrok, gdy czlowiek klamie?

Proponuje ksiazke "Sztuka czytania z twarzy" Dr Alfred J. Bierach
Swietna!!

8. Data: 2001-01-04 19:57:58

Od: "Robert Karpiński" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2001-01-04 20:41:14

Temat: Re: Klamstwo a oczy?
Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> Witam!
> W ktora strone wedruje wzrok, gdy czlowiek klamie?

Wedlug jednego z czolowych psychologow, zajmujacych sie komunikacja
niewerbalna Paula Ekmana, najczesciej wystepuje wtedy mruganie powiekami i
"wedrujacy" wzrok. Ponadto ok. 3/4 ludzi podnosi w takich przypadkach glos,
chrzaka, nastepuja przejezyczenia i wahanie sie przed wypowiedzia. Poza
tym - pocenie sie, zaciskanie dloni i pocieranie ich, gesia skorka.
Oczywiscie nie sa to reakcje, ktorych nie mozna by w jakis sposob obejsc. I
tak - istnieja ludzie, ktorzy doskonale potrafia sie kontrolowac podczas
mowienia nieprawdy oraz tacy, u ktorych powyzsze objawy moga wystapic z
przyczyn zupelnie nie majacych zwiazku z klamstwem.

Pozdrawiam,
Diana

10. Data: 2001-01-04 22:18:27

Od: "Rafał Stepanczenko" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Karpiński napisał(a) w wiadomości:
<932kp2$a49$1@sunsite.icm.edu.pl>...
> [...]
bdura, tak jest tylko u osob neurologicznie praworecznych

czy wolno mi..?
anoreksja i depresja z checia samobojstwa...
co ja o tym mogę myśleć
TVN-AGENT
chyba jestem homoseksualistą