Klasyk

1. Data: 2014-02-25 07:23:11

Temat: Klasyk
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kinoman.tv/film/jak-ukrasc-milion-dolarow

Jeden z moich ulubionych filmów " Jak ukraść milion dolarów", gdybym miał ideał,
napewno by nim była Audrea Hepburn.

2. Data: 2014-02-25 12:34:50

Temat: Re: Klasyk
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Feb 2014 22:23:11 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> http://www.kinoman.tv/film/jak-ukrasc-milion-dolarow
>
> Jeden z moich ulubionych filmów " Jak ukraść milion dolarów", gdybym miał ideał,
napewno by nim była Audrea Hepburn.

Ta smutna chuda kobieta o chłopięcym ciele i wielkich stopach?

3. Data: 2014-02-25 15:24:52

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zjawiskowa i piękna

https://www.youtube.com/watch?v=BOByH_iOn88&feature=
youtube_gdata_player

4. Data: 2014-02-25 22:56:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Feb 2014 06:24:52 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> Zjawiskowa i piękna
>
> https://www.youtube.com/watch?v=BOByH_iOn88&feature=
youtube_gdata_player

Audrey czy luksusowa prostytutka z filmu?

5. Data: 2014-02-25 23:35:18

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Audrey oczywiście, chociaż mi się Śniadanie u Tifaniego średnio podoba a jednak
okrzykniete jako kultowe, za to Jak ukraść milion dolarów bardzo lub Charada .

https://www.youtube.com/watch?v=ORnOHTR_s4A&feature=
youtube_gdata_player

6. Data: 2014-02-25 23:44:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Feb 2014 14:35:18 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> [...]
okrzykniete jako kultowe, za to Jak ukraść milion dolarów bardzo lub Charada .

Kiedyś przepadałam za Audrey, a teraz widzę jej wady. Też ci kiedyś
przejdzie ten zachwyt.

7. Data: 2014-02-25 23:57:19

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To mnie już trochę trzyma długo i nie przechodzi, zresztą była wyśmienitą aktorką i
gra minami, mimiką, w Jak ukraść milion dolarów do tej pory mnie porywa
specyficznością. Zresztą może jej piękno jest tak wyjątkowe bo do tego dochodzi
wychowanie arystokratyczne.

https://www.youtube.com/watch?v=mO8uP2JQMOI&feature=
youtube_gdata_player

8. Data: 2014-02-26 00:19:10

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trajler

https://www.youtube.com/watch?v=pgkggVImkjU&feature=
youtube_gdata_player

9. Data: 2014-02-26 00:22:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Feb 2014 14:57:19 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> [...]
specyficznością. Zresztą może jej piękno jest tak wyjątkowe bo do tego dochodzi

Raczej to, co przeszła w dzieciństwie i młodości.

Cenię ją za jej działalność humanitarną. I za rolę w "Rzymskie wakacje".

10. Data: 2014-02-26 00:28:19

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno nie była anorektyczna tylko wczasie okupacji głodowały z matką, trawe jadły i
taka chudziutka już pozostała. Ale odrazu widać że miała klasę i wiedząc o tym
przełamywała ją spontanicznością, tym samym powstał ten specyficzny styl Hebpur który
barwy dodawał jej urodzie. A rzeczywiście teraz po Hepbur przyjął pałeczkę Bono dla
głodujących w Afryce.

https://www.youtube.com/watch?v=gBn4Oxie9y8&feature=
youtube_gdata_player

Kielecczyzna -region młodych samobójców
Islam sojusznikiem katolicy powinni brać przykład z gorącej wiary kolegów po fachu.
To było...
Ukraińcom...
Kompromisy czyli jak pokazali obciąganko