Kleszcz cd

1. Data: 2003-06-04 16:42:43

Temat: Kleszcz cd
Od: "DArek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam jeszcze kilka pytań dotyczących kleszczy. Po jakim czasie zniknie ślad
po ukąszeniu kleszcza? Mniej wiecej tydzień temu wyciągnąłem kleszcza i do
tej pory utrzymuje sie niewielkie zaczerwienienie (ok 2mm średnicy) i ledwo
wyczuwalne uwypuklenie. Czy to juz powód do wyzyty u lekarza czy czekać
sobie spokojnie na pojawienie sie (lub nie) rumienia.
Miejsce ukąszenia było smarowane maścią Betadine

Pozdrawiam
DArek

2. Data: 2003-06-05 21:47:59

Temat: Re: Kleszcz cd
Od: "Mirek" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> Po jakim czasie zniknie ślad
> po ukąszeniu kleszcza?

Nie wiem jak będzie u Ciebie, ale pamiętam, że kiedyś mnie ugryzł kleszcz na
biodrze.
Ślad mam do dzisiaj. Taki ładny wystający.

> Pozdrawiam
> DArek
Pozdrawiam
Mirek.