Kleszcze -szczepionka

1. Data: 2004-09-11 16:51:03

Temat: Kleszcze -szczepionka
Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos szczepil sie/dzieci przeciwko kleszczowemu zapaleniu mozgu?

Magda

2. Data: 2004-09-11 20:38:21

Temat: Re: Kleszcze -szczepionka
Od: "STS" <m...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos szczepil sie/dzieci przeciwko kleszczowemu zapaleniu mozgu?

Pozwolę dołączyć się do zapytania. Też mnie interesuje
temat szczepienia dziecka na odkleszczowe zapalenie mózgu.
Gdzie w Gdańsku można to zrobić i czy 5 miesięczne dziecko
kwalifikuje się do takiego szczepienia.

3. Data: 2004-09-11 20:46:34

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STS" <m...@g...home.pl> napisał w wiadomości

> Pozwolę dołączyć się do zapytania. Też mnie interesuje
> temat szczepienia dziecka na odkleszczowe zapalenie mózgu.
> Gdzie w Gdańsku można to zrobić i czy 5 miesięczne dziecko
> kwalifikuje się do takiego szczepienia.

W koncu w sieci wyczytalam ze chodzi o zapalenie opon mozgowych,wiec juz
deczko zglupialam....

Magda

[SPRZEDAM] INTERNA HARRISONA
zęby 8