ortopeda

1. Data: 2004-09-11 17:44:20

Temat: ortopeda
Od: "do" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktos moglby polecic jakiegos ortopede w Warszawie dla mojej 3,5
letniej coreczki? Bylysmy juz u jednego, ktory stwierdzil stopy
plasko-koslawe i koslawosc kolan. Wypisal recepte na buty i wkladke
ortopedyczna ale juz przy ich realizacji doradzono mi abym go jak
najszybciej zmienila! Recepta byla zle wypiasana, zle sformulowanie (nazwa
wady), nie na takim formularzu co trzeba, wiec refundacja nam nie
przyslugiwala, itd. Moze wiec i wkladki i buty dobral zle? Tak to jest z tym
panstwowym leczeniem. Chcialabym to wiec skonsultowac z kims innym - by
uniknac powtornego "latania", watpliwosci itd. z kims sprawdzonym, polecanym
przez Was. .
Bardzo prosze o sugestie. Z gory dziekuje.

Do

2. Data: 2004-09-12 07:30:49

Temat: Re: ortopeda
Od: "project_mayhem" <a...@...podpisie.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Konstancinie jest szpital - Stocer. Może nie w Warszawie ale mnie złożyli
tam do kupy bardzo fachowo. Załatw skierowanie na konsultacje od lekarza i
pojedź tam. Oczywiście najpierw zadzwoń i się dowiedz jak z wizytami.

--
mischief.
mayhem.

3. Data: 2004-09-14 17:04:20

Od: "Ania" <a...@s...elartnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mogę Pani polecić dr. Marcina Kowalskiego - ortopedę do którego chodziłam z
moją córką. Wadę u córki (na moje oko prawie nie była widoczna) zdjagnozował
co do milimetra - potwierdzone to zostało zdjęciem RTG. Dodatkowo jest
cierpliwy, miły i super nastawiony do dzieci. My byłyśmy prywatnie w
przychodni Medicower na ul. Marynarskiej (tel. 9596).
Pozdrawiam.

4. Data: 2004-09-14 18:18:29

Od: "do" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@s...elartnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mogę Pani polecić dr. Marcina Kowalskiego - ortopedę do którego chodziłam
> moją córką.

Dziekuje bardzo

--
Dorota mama Joasi (1.04.2001) i Pawelka (4.07.2003)

Kleszcze -szczepionka
[SPRZEDAM] INTERNA HARRISONA
zęby 8
Jak dlugo antidral?