Klimatyzator przenośny

1. Data: 2006-06-16 07:13:58

Temat: Klimatyzator przenośny
Od: Ziobul <ziobuleQ@_neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Potrzebuje porady osoby obeznanej w temacie. CHodzi o wybór
klimatyzatora. Niestety w moim przypadku jestem ograniczony do
urządzenia typu monoblok. Budżet niestety niewielki - max 1200 PLN. Da
sie coś sensownego wybrać czy lepiej kupić wentylator za 50 PLN a reszte
przeznaczyć na chłodne piwko ? :-)
Niestety, z tego co zauważyem wszystkie monobloki mają rury
odprowadzające ciepło o długoście max 1,5 metra. To chyba jest jakiś
żart, aby odprowadzić ciepło do kratki wentylacyjnej albo wogóle do
łazienki potrzebuje conajmniej 4 metry. Czy istnieje takie urządzenie na
rynku ? Pokój do schłodzenia ma 25 m
--
Ziobul

2. Data: 2006-06-16 08:03:53

Temat: Re: Klimatyzator przenośny
Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ziobul" napisał w wiadomości
> [...]
> lepiej kupić wentylator za 50 PLN a reszte przeznaczyć na chłodne piwko ?

mysle, ze tylko cos takiego
http://www.klimatop.pl/product_info.php/products_id/
1100
niestety cena przekracza lekko wspomniane 1200

> [...]
> odprowadzić ciepło do kratki wentylacyjnej albo wogóle do łazienki
> potrzebuje conajmniej 4 metry. Czy istnieje takie urządzenie na rynku ?

raczej powinienes odprowadzic cieplo na zewnatrz przez sciane, dlatego
klimatyzator musi blisko okna. Oczywiscie wtedy okna najlepiej jak sa
maksymalnie uszczelnione. Jesli musisz ciaagnac wiecej niz. 1,5 m i to
jeszcze z zakretami to klimatyzator moze nie dzialac na maks. swojej
wydajnosci co przy tak duzym pomieszczeniu oraz malej mocy jednostki
chlodzacej moze miec znaczenie.
Z innych urzadzen to tylko klimatyzatory dwujednostkowe.

pozdr.
Tomek

3. Data: 2006-06-16 11:30:28

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Ziobul napisał(a):
> [...]
> urządzenia typu monoblok. Budżet niestety niewielki - max 1200 PLN. Da
> sie coś sensownego wybrać czy lepiej kupić wentylator za 50 PLN a reszte
Przeczytaj watek pt. Klimatyzator przenosny, z 2006-06-14 22:57
Wnioski sam wyciagniesz

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

[SPAM - ogłoszenie] Przyjmę działającą lodówkę
Jaka lodówka ok 150 cm?
gdzie- projekt rozbudowy domku
Plamy na tynku
zalamka