Klimatyzatory...

1. Data: 2001-07-05 07:34:20

Temat: Klimatyzatory...
Od: "gymkhana" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy mozecie mi poradzic jaki, jakiegoo typu klimatyzator umiescic w
antresoli, ktora nie ma okna...
Dostep do pionu wentylacyjnego jest raczej ograniczony...
Klima, dobrze byloby gdyby byla cicha...

Pozdrawiam
Gymkh

1. Data: 2001-07-05 11:40:13

Temat: Re: Klimatyzatory...
Od: "anar" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Czy mozecie mi poradzic jaki, jakiegoo typu klimatyzator umiescic w
> antresoli, ktora nie ma okna...
> Dostep do pionu wentylacyjnego jest raczej ograniczony...
> Klima, dobrze byloby gdyby byla cicha...
[ciach]
Witam Wszystkich
Miałem ten sam problem z wyborem, tzn. na antresoli bywa trochę duszno, a
dostęp do pionu wentylacyjnego raczej słaby. Ponieważ klimatyzator
potrzebuje pionu wentylacyjnego spróbowałem rozwiązać to inaczej. Kupiłem
nawilżacz/oczyszczacz powietrza, który spełnia również po części rolę
wentylatora (venta). Muszę powiedzieć, że idealne rozwiązanie to nie jest,
ale trochę pomaga. Być może dobry wentylator sprawdziłby się lepiej. Jeżeli
chodzi o cichą pracę to ta moja maszyna ma podane w instrukcji 37dB na
wolniejszych obrotach i 42 dB na wyższych. Wg literatury "cicha" praca tego
typu urządzeń to 40-42 dB. Muszę przyznać, że na pierwszym biegu jest
naprawdę cicho i mimo, że na antresoli mam łóżko to zasypia się, jakby
urządzenia nie było. Na drugim biegu słychać już szum powietrza i dla mnie
do spania trochę za głośno, chociaż jeżeli chodzi o jego pracę "w ciągu
dnia" to absolutnie nie przeszkadza, praktycznie nic nie słychać.
pozdr
anar

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-07-11 15:33:42

Od: "FlopSystem" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Panią/Pana (?)

( gymkhana sugeruje na płeć żeńską ale nigdy nie można być
pewien pseudonimów.. )

Nasza firma - FlopSystem z Wrocławia -
jest wyłącznym dystrybutorem Polskę renomowanych firm produkujących:
* klimatyzatory ścienne
* klimatyzatory mobilne
* agregaty wody lodowej
* klimatyzatory kanałowe
* klimakonwektory
* centrale klimatyzacyjne
* nawilżacze

Sprzedajemy w systemie hurtowym i detalicznym.
Mamy sieć dealerów w całej Polsce.

Jeśli nie ma Pan(i) nic przeciwko - proszę o podanie
adresu do Państwa celu przesłania Panu odpowiednich materiałów,
oraz nr telefonu w celu skontaktowania się i ustalenia
pewnych bardziej szczegółowych informacji, co umożliwiłoby
nam zaproponowanie konkretnej oferty.

Zapraszamy
Z poważaniem,
FlopSystem, Wrocław
P.S.
Poza tym zajmujemy się wentylacją i ogrzewaniem:
1) Wentylacja profesjonalna:
wentylatory kanałowe
wentylatory osiowe
wentylatory dachowe
regulatory
agregaty wentylacyjne
nagrzewnice kanałowe wodne
klapy przeciwpożarowe i dymowe
anemostaty, kratki wentylacyjne
tłumiki, filtry powietrza
odwilżacze

2) Wentylacja domowa:
osuszacze powietrza
nawiewniki okienne
systemy wentylacji z odzyskiem ciepła
wentylatory łazienkowe
systemy centralnej wentylacji kanałowej
listwy wentylacyjne

3) Osprzęt wentylacyjny:
opaski zaciskowe
taśmy uszczelniające
modułowe systemy kanałów z tworzyw sztuczych
przepustnice
elastyczne przewody
zawiesia

4) Ogrzewanie:
promienniki gazowe
nagrzewnice wentylatorowe wodne
nagrzewnice powietrza gazowe
kurtyny powietrzne
nagrzewnice kanałowe elektryczne
nagrzewnice palnikowe mobilne
nagrzewnice palnikowe stacjonarne
automatyka
promienniki elektryczne
nagrzewnice powietrza olejowe
nagrzewnice wentylatorowe elektryczne
nagrzewnice stacjonarne pozostałe

> [...]
> antresoli, ktora nie ma okna...
> Dostep do pionu wentylacyjnego jest raczej ograniczony...
> Klima, dobrze byloby gdyby byla cicha...

Potrzebuję 16 krawężników 75×30×8
Absolutna nowosc na rynku?!
mieszkanie-szukam-do wynajecia-3 pokojowe
szukam 3 pokojowego mieszkania - wynajac
Halogeny