Klinkier- czym to wyczyscic ?

1. Data: 2004-04-13 10:35:49

Temat: Klinkier- czym to wyczyscic ?
Od: "Cobrix" <C...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam poswiatecznie ;-)

Zna ktos moze jakis srodek do czyszczenia/zakonserwowania klinkieru?
Slyszalem o jakims oleju ktorym nadaje polysk. Mam sciane wewnatrz domu
(korytarz) z plytek klinkierowych. Byla zakurzona wiec zmylem woda ale
zrobila sie jeszcze gorsza - jest czysta ale siwa :(.

1. Data: 2004-04-13 13:21:25

Temat: Re: Klinkier- czym to wyczyscic ?
Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (korytarz) z plytek klinkierowych. Byla zakurzona wiec zmylem woda ale
> zrobila sie jeszcze gorsza - jest czysta ale siwa :(.

nie mam doswiadczen praktycznych ale kiedys szukajac srodkow do gruntownego
mycia podlogi natknalem sie na srodek do mycia klinkieru w jakims
baumarkecie.

musta

1. Data: 2004-04-19 16:32:47

Od: "deep" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (korytarz) z plytek klinkierowych. Byla zakurzona wiec zmylem woda ale
> zrobila sie jeszcze gorsza - jest czysta ale siwa :(.

Sopro ma środek do pogłębiania naturalnej barwy klinkieru kliknkieroil czy
cos takiego, slyszalem ze dobra rzecz

pozd.

1. Data: 2004-04-20 10:59:02

Od: Jakublad <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

I to co wyżej opisałem nadaje się również do kostki brukowej. Jest
naprawdę warte polecenia.

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2004-04-20 10:59:02

Od: Jakublad <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Są do tego specjalne preparaty, a wszystko opisane jest na
www.polcam.com.pl.[/url] Do czyszczenia służy linofloor, a do
impregnacji litorin I, II - w zależności od pożądanego efektu. Wszystko
kupisz w naszych sklepach - adresy na ]www.arsen.pl.

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl