Kłopoty z kręgosłupem - gdzie szukać pomocy?

1. Data: 2003-10-21 07:19:24

Temat: Kłopoty z kręgosłupem - gdzie szukać pomocy?
Od: ".:kropka:." <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od pewnego czasu mojej mamie dokucza kręgosłup.
boli ją głowa, kiedy wstaje z łóżka po nocy, nie bardzo może kręcić szyją,
i ogólnie stała się mało "ruchliwa"

Czy możecie mi doradzić, gdzie można, najchętniej w Warszawie
znależć specjalistę od kręgosłupa - masażystę - taki chłowiek, nazywa się
jakoś tak dziwnie,
cośtam-cośtam-plastyk?

Jeśli dysponujecie jakimś adresem, lub telefonem, bardzo proszę o
informację.
Mama nie jest ubezpieczona, więc może to być jakaś prywatna przychodnia, lub
gabinet.

Z góry dziękuję za informację

Pozdrawiam
Kropka

2. Data: 2003-10-21 20:15:44

Temat: Re: Kłopoty z kręgosłupem - gdzie szukać pomocy?
Od: "K" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> taki chłowiek, nazywa się jakoś tak dziwnie, cośtam-cośtam-plastyk?

chyba po prostu logopeda, fizykoterapeuta.

a przy okazji - znalazłem dzisiaj ciekawą stronę na ten temat: www.fit.pl -
dużo ciekawych i przydatnych informacji.

Pozdrawiam,
Konrad

3. Data: 2003-10-21 22:00:09

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdż na stronę www.kregoslup.polbox.pl
na pewno znajdziesz coś na swój problem.

Użytkownik ".:kropka:." <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> informację.
> Mama nie jest ubezpieczona, więc może to być jakaś prywatna przychodnia,

Zerwane wiezadla krzyzowe
Pytanie o testy krwi
Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO - c.d.
Cholagogum - znikl
jaka dieta -chora watroba???