Kłopoty z pamięcia

1. Data: 2005-01-13 09:27:56

Temat: Kłopoty z pamięcia
Od: "Ól" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od pewnego czasu zaczynam dochodzic do wniosku, ze mam klopot, jak w
temacie. Mam coraz wieksze klopoty z pamietaniem o zwyklych przyziemnych
sprawach, ktore sobie zaplanowalem. Wczoraj np. umowilem sie z dziewczyna na
dzis zupelnie nie pamietajac, ze mam jazdy na kursie na prawo jazdy. Takich
objawow mam niestety duzo wiecej i wiele ludzi wscieka sie na mnie z tego
powodu. Mam 20 lat, studiuje i idzie mi to calkiem sprawnie. Jestem
zadowolony z zycia i tylko coraz trudniej jest mi powiazac ze soba wszystkie
fragmenty zycia ze soba. Czy dobrze by bylo udac sie do lekarza? Jesli juz
to do jakiego? Co mozna na to poradzic? Pozdrawiam,

Maciek Jerzykowski

2. Data: 2005-01-13 10:39:56

Temat: Re: Kłopoty z pamięcia
Od: "chris" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ól" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> fragmenty zycia ze soba. Czy dobrze by bylo udac sie do lekarza? Jesli juz
> to do jakiego? Co mozna na to poradzic? Pozdrawiam,

Ja podobne "dziury pamieciowe" mialem jak bylem w ciezkim stresie. W twoim
przypadku mysle ze "nie nadajesz wydartzeniu" odpowiedniej wagi (takiej
jak np. rzeczom ktorych uczysz sie na studiach tuz przed egzaminem) przez to
je lekcewazysz i zapominasz. Kup sobie Biovital dla dziadkow , albo cos z
lecytyna. Jedz wiecej ryb. Przypomnij sobie czy przypadkiem ostatnio nikt
mooocno nie walnal cie w glowe , czy nikt w rodzinie nie choruje na
schizofrenie ..... kup notes , rob z nigo uzytek , pozniej wyobraz sobie
notes i "rob wpisy w glowie"....

3. Data: 2005-01-13 12:52:26

Od: "dekatoni" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

chris wrote:
> Jedz wiecej ryb.

Jest też kwas omega-3 w kapsułkach - jak ktoś nie lubi ryb :)

Adam

4. Data: 2005-01-13 13:32:14

Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> fragmenty zycia ze soba. Czy dobrze by bylo udac sie do lekarza? Jesli juz
> to do jakiego? Co mozna na to poradzic? Pozdrawiam,

pewnie stres (nawet pozytywny) :)

prosta recepta - notuj terminy spotkań, najlepiej w czymś elektronicznym
(nawet komórka), które przypomni, nawet jak do tego nie zajrzysz :)
zdecydowanie działa

plusz ( http://www.plusz.pl )

lamblioza - gdzie zbadać w W-wie?
nowatorskie metody operacji kregoslupa