Klub Unii Europejskiej

1. Data: 2000-09-16 16:03:19

Temat: Klub Unii Europejskiej
Od: d...@p...onet.pl (Dorota) szukaj wiadomości tego autora

1.czy ktos zechcialby mi pomoc nawiazac kontakt ze szkolami podstawowymi
majacymi klub unii europejskiej ?
2.druga moja prosba dotyczy wykorzystywania mediow w dydaktyce jako i
nnowacje pedagogiczne ....prosze o kontakt :)))
a moze rozwinelibysmy dalej temat innowacji pedagogicznych na forum ??
wszyscy musza je miec chcac stac sie nauczycielem dyplomowanym :))) ja
jestem kontraktowym :(((( pozdrawiam dora

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-soc-edukacja
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-edukacja/

1. Data: 2000-09-24 08:04:29

Temat: Re: Klub Unii Europejskiej
Od: "Marek Laskowicz" <m...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:L...@p...o
net.pl...
> [...]
> wszyscy musza je miec chcac stac sie nauczycielem dyplomowanym :))) ja
> jestem kontraktowym :(((( pozdrawiam dora

To jest właśnie nienormalna sytuacja. W czasach PRL o Związku Radzieckim
samych dobrych rzeczy dzieci dowiadywały się już w przedszkolu, mimo że do
ZSRR nie chcieliśmy przystępować. Dzisiaj, gdy my (czyli politycy rządzący w
naszym imieni, choć z naszą zgodą różnie bywa) niczego tak nie pragniemy jak
wstąpienia do UE, propaganda prounijna jest nieco mniej nachalna. Dlatego
prawomyślny obywatel, nie popełniający myślozbrodni, powinien na własną rękę
manipulować umysłami bezbronnych dzieci, wpajając im jedynie słuszne treści.
Niestety, nie znam adresów Klubów Prawdy.

Ulubiona piosenka wszystkich ministrow edukacji
Studium Podyplomowe Informatyki
DIDASKO
Rynek pracy, praca i bezrobocie w opiniach uczniów szkół zawodowych
Zawodówki