Re: Klub Unii Europejskiej

From: "Marek Laskowicz" <m...@y...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Klub Unii Europejskiej
Date: Sun, 24 Sep 2000 10:04:29 +0200

Użytkownik Dorota <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:L...@p...o
net.pl...
> 1.czy ktos zechcialby mi pomoc nawiazac kontakt ze szkolami podstawowymi
> majacymi klub unii europejskiej ?
> 2.druga moja prosba dotyczy wykorzystywania mediow w dydaktyce jako i
> nnowacje pedagogiczne ....prosze o kontakt :)))
> a moze rozwinelibysmy dalej temat innowacji pedagogicznych na forum ??
> wszyscy musza je miec chcac stac sie nauczycielem dyplomowanym :))) ja
> jestem kontraktowym :(((( pozdrawiam dora

To jest właśnie nienormalna sytuacja. W czasach PRL o Związku Radzieckim
samych dobrych rzeczy dzieci dowiadywały się już w przedszkolu, mimo że do
ZSRR nie chcieliśmy przystępować. Dzisiaj, gdy my (czyli politycy rządzący w
naszym imieni, choć z naszą zgodą różnie bywa) niczego tak nie pragniemy jak
wstąpienia do UE, propaganda prounijna jest nieco mniej nachalna. Dlatego
prawomyślny obywatel, nie popełniający myślozbrodni, powinien na własną rękę
manipulować umysłami bezbronnych dzieci, wpajając im jedynie słuszne treści.
Niestety, nie znam adresów Klubów Prawdy.