Klucz do ACL-a pilnie poszukiwany !

1. Data: 2007-08-22 12:22:41

Temat: Klucz do ACL-a pilnie poszukiwany !
Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Poszukuję pilnie klucza do testu ACLG.H. Gpugha i A.B. Heilbruna , czy
ktoś posiada może z zacnych obecnych na grupie psychologów ?

Opis skal posiadam , potrzebuje jedynie klucza .

Pozdrawiam,

Z góry dziękuje
pozdrawiam
Aga

2. Data: 2007-08-23 14:46:22

Temat: Re: Klucz do ACL-a pilnie poszukiwany !
Od: "maadzialenka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie,
>
> Poszukuję pilnie klucza do testu ACLG.H. Gpugha i A.B. Heilbruna , czy
> ktoś posiada może z zacnych obecnych na grupie psychologów ?

jesli jestes psychologiem to pownnas go miec, a jesli nie to po co ci klucz?
Ja mam ale chyba nie powinno sie tego rozpowszechniac wsrod laikow...

Pozdr.
M.

gęby
podziały