Sprzedaz bezposrednia

1. Data: 2007-08-21 16:02:16

Temat: Sprzedaz bezposrednia
Od: Stona <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy temat powyzszy byl tutaj walkowany ale zainteresowala mnie
kwesta sprzedazy bezposredniej. Firmy takie jak Amway, Forever Living
Products itp. To jakies zbiorowe naciagactwo. Wydaje mi sie ze poszukuja
osob podatnych na sugestie oraz zagubione i daja im jakis cel. W tym
wypadku wspiecie sie w jakies drabinie punktow oraz nagrod. Do tego
przedstawaiaja siecie jako nie forma przedsiebiorstwa ktorej celem jest
zarabianie calkiem niemalych pieniedzy ale tworza mit rodziny i
wspolnoty. Gdzie zarabianie pienidzy jest tylko dzialalnoscia dodatkowa.
Pamietam ze kiedys byl film na ten temat czy ktos moze mi podpowiedziec
jego tytul.
Co sadzicie o stronach ponizszych firm ???

http://www.amway.pl
http://www.flpp.com.pl/index.php
http://www.collagenbeauty.com/produkty.htm

--
Stona
Strona o Zydach lubelskich

2. Data: 2007-08-21 22:10:42

Temat: Re: Sprzedaz bezposrednia
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stona wrote:
> [...]
> czy
> ktos moze mi podpowiedziec jego tytul.
> Co sadzicie o stronach ponizszych firm ???

Dopóki nie spróbujesz i nie nauczysz się tam zarabiać pieniędzy,
będziesz przekonany, że to naciągactwo.

Film nazywa się "Witajcie w życiu" i przed laty nakręcił go podstępnie
Henryk Dederko na zlecenie TVP. Film "na zamówienie" miał przedstawić
firmę Amway w złym świetle, jako sektę ekonomiczną.
Emisja filmu została zatrzymana i sąd do wyjaśnienia sprawy zakazał
pokazania go na ówczesnym festiwalu filmowym (film miał ponoć dostać I
nagrodę). W wyniku wielu wytoczonych procesów kilu osób występujących
w tym filmie (i zrobionych w konia) oraz firm związanych współpracą z
Amway, film trafił na półkę, a Dederko do dzisiaj ma kłopoty finasowe
i zawodowe.

To jest artykuł z przeszłości na ten temat:

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34311,140067.html

michał

3. Data: 2007-08-22 02:35:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michał" <6...@g...pl> wrote in message

> [...]
> i zawodowe.
>
> To jest artykuł z przeszłości na ten temat:

W konia sami się zrobili - nie udało się zakombinować - właśnie Amway
podobał mi się ze względu na to, że żelazną ręką trzymał się zasad
ustalonych na początku, tutaj nie dało się wkręcić do sieci inaczej jak
tylko przez budowę własnej gałęzi lub odkupienie od kogoś jego podsieci -
Miałem styczność z takimi osobami - jedna zamiast budować sieć jeździła na
imprezy i na swój koszt woziła ewentualnych downline'ów - straciła kasę i
pluła na firmę, inna - zapisywała ludzi jak do partii i czekała na mannę z
nieba - nigdy nie nauczyła się przedstawiać sposobu zarabiania tzw.
"kółeczek"... I ona i zapisani odpadli i pluli na firmę.
Czyli ci tzw. "zrobieni w konia" to ludzie, którzy myśleli, że będzie im
dane bez pracy...
Większość z nich po zakupie "starter pack" nigdy nie kupiła i nie poznała
innych produktów.
Przykład złego działania - na mojej żonie. Maruda wzięła płyn do prania
dywanów i poszła do znajomej. Pokazała - tamta kupiła, ale szczotki z
aplikatorem nie, bo "my sobie po swojemu" czyli micha i wanna wody w dywan,
zużyła całą litrową butelkę na ten dywan - wyprał się, ale wyszło, że drogo,
a na dodatek pod mokrym dywanem wzdęło parkiet...
Maruda nie słuchała mojego instruktarzu (tak jest do dzisiaj), nie
umiała tamtej poinstruować, straciła odbiorców lub ewentualnych downline'ów.
Tamci na wspomnienie plują...

4. Data: 2007-08-22 05:58:03

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stona wrote:

> Co sadzicie o stronach ponizszych firm ???
>
> http://www.amway.pl
> http://www.flpp.com.pl/index.php
> http://www.collagenbeauty.com/produkty.htm

A trzymaj sie od tego jak najdalej mozesz... teraz u mnie w pracy szal na
kolagen... kupuja prawie wszyscy, smaruja, lykaja, nosza gazetki, zachowuja
sie co najmniej nieetycznie wciskajac pacjentom tego typu rzeczy jeszcze w
godzinach wlasnej pracy, wystaja przed lustrem i patrza, jak kolagen
wszystkich ich (bo i paru facetów dalo sie nabrac) odmladza... ja zas
siedze, patrze z boku i widze powolna acz trwala dezintegracje osobowosci...
taki rodzaj zaczadzenia umyslowego...

Pzdr
Pawel

5. Data: 2007-08-22 08:49:11

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Henryk Dederko na zlecenie TVP. Film "na zamówienie" miał przedstawić
> firmę Amway w złym świetle, jako sektę ekonomiczną.

Z całym szacunkiem, ale chyba nie widziałeś tego filmu.
Nie pisz więc głupot.

--
Paweł

6. Data: 2007-08-22 10:34:18

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> [...]
> dzisiaj), nie
> umiała tamtej poinstruować, straciła odbiorców lub ewentualnych
> downline'ów. Tamci na wspomnienie plują...

No tu się z Tobą zgadzam w 100%. Nie zrozumiałeś mnie, albo
nieprecyzyjnie się wyraziłem mówiąc o "zrobieniu w konia" kilku osób.
Dederko przy kręceniu filmu namówił kilku dystrybutorów, którzy dobrze
radzili sobie w budowaniu biznesu, żeby wystapili w jego scenach.
Tylko, że oni byli przekonani, że film ma pokazać ich pracę i wysiłek,
jaki wkładają w uczciwy interes i jak pociagają za sobą innych, co
rozumieją ten system i chcą go budować. Dederko jednak w konwencji
filmu przedstawił ich jako mówców i demagogów, którzy piorą mózgi
biednym naiwnym. Dlatego reżyser miał chyba w sumie kilkanaście
procesów, których konsekwencje ponosi do dziś. To Dederko zrobił ich w
konia w czasie kręcenia. To sprawiło, że w ostatecznym rozrachunku,
obróciło się to przeciwko niemu z nawiązką.

michał

7. Data: 2007-08-22 11:10:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konia w czasie kręcenia. To sprawiło, że w ostatecznym rozrachunku,
> obróciło się to przeciwko niemu z nawiązką.

Robił to na zamówienie, w/g tezy - wszędzie się udaje, tylko w Polsce nie...

8. Data: 2007-08-22 22:17:03

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

[...]

> Robił to na zamówienie, w/g tezy - wszędzie się udaje, tylko w
> Polsce
> nie...

Robił to na zamówienie wg tezy - wszyscy zbiegają u nas o czas emisji
reklam, tylko Amway nie...

michał

9. Data: 2007-08-23 18:53:42

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A wystarczy oby umie liczy ! Te podstawówki!

w obronie bajek. Maciej Kot
SYLA !!!
PILNE !!!
ZABLOKOWANE...