Kłykciny...

1. Data: 2004-12-22 21:30:18

Temat: Kłykciny...
Od: "malina" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakim badaniem mozna wykryc klykciny? oczywiscie wiem ze pojawiaja sie
dziwne narosla, ale w pierszych fazach kiedy sa jeszcze male lub cos
takiego? wystraczy tuylko cytologia? czy potrzeba innego badania?

2. Data: 2004-12-22 22:53:08

Temat: Re: Kłykciny...
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cqcp4u$r9m$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: malina <m...@o...pl>
Było:
> jakim badaniem mozna wykryc klykciny? oczywiscie wiem ze
> pojawiaja sie dziwne narosla, ale w pierszych fazach kiedy sa
> jeszcze male lub cos takiego? wystraczy tuylko cytologia? czy
> potrzeba innego badania?

http://www.zdrowemiasto.pl/modules.php?name=News&fil
e=article&sid=4384&alt=54

W artykule jest napisane, że najłatwiej zarazić się podczas stosunku.
Ale czy siadanie na tym samym krześle w samych majtkach też może doprowadzić
do zarażenia ?
Czyli, czy rodzina ma bardzo duże szanse zarazić siebie nawzajem ?

Czy Państwowa Służba Zdrowia leczy tą chorobę ?
Czy wszystkie działania włącznie z badaniami Są za drogie i temat jest
omijany aż się sam rozwiąże ?

http://evil.pl/pip/index.html

3. Data: 2004-12-23 08:15:16

Od: klawy <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Dec 2004 23:53:08 +0100, Sławek SWP napisał(a):

> W artykule jest napisane, że najłatwiej zarazić się podczas stosunku.
> Ale czy siadanie na tym samym krześle w samych majtkach też może doprowadzić
> do zarażenia ?

Tego nie wiem, ale zdrowy rozsądek mówi, że jest takie prawdopodobieństwo.

> Czyli, czy rodzina ma bardzo duże szanse zarazić siebie nawzajem ?

Osobne ręcznik do kąpieli, i jeszcze jest problem wc

> Czy Państwowa Służba Zdrowia leczy tą chorobę ?

Tak, jak każdą chorobę weneryczną.

> Czy wszystkie działania włącznie z badaniami Są za drogie i temat jest
> omijany aż się sam rozwiąże ?

Badanie na obecność wirusa jest bezpłatne, natomiast leki to róznie. Maści
typu Vratozolin są niedrogie, zabiegi chirurgiczne pewnie drogie

4. Data: 2004-12-23 17:18:29

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:17yib6upkyo0x$.mllt7ozl9d6z.dlg@40tude.net
Od: klawy <e...@w...pl>
Było:
> Badanie na obecność wirusa jest bezpłatne, natomiast leki to
> róznie. Maści typu Vratozolin są niedrogie, zabiegi chirurgiczne
> pewnie drogie

No to zapytam ponownie w ślad za autorką wątku, skąd wiadomo, że należy się
przebadać na to (!) akurat schorzenie ?
Jeśli ta choroba może prowadzić do rozwinięcia się komórek rakowych, czy
powinniśmy wszyscy się rzucić biegiem do swoich lekarzy po skierowanie na
takie badanie ? A następnie włączyć je do profilaktycznych badań raz w roku
?

http://evil.pl/pip/index.html

5. Data: 2004-12-23 20:00:17

Temat: Re: Re: Kłykciny...
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Dec 2004, [iso-8859-2] Sławek SWP wrote:

> No to zapytam ponownie w ślad za autorką wątku, skąd wiadomo, że należy się
> przebadać na to (!) akurat schorzenie ?

tak, bo mozna pomylic np. z peraly penile papules
- wiec rozpoznanie powinno zostac postawione przez lekarza

P.>
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

6. Data: 2004-12-23 21:07:38

Od: skryty <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Dec 2004 18:18:29 +0100, Sławek SWP napisał(a):

> No to zapytam ponownie w ślad za autorką wątku, skąd wiadomo, że należy się
> przebadać na to (!) akurat schorzenie ?

Lekarz kieruje na badanie. Najpierw wizyta u lekarza a najlepiej 2 (2
opinia). Mnie baba torturowala lekami, testami a okazalo sie ze jestem
czysty.

> [...]
> takie badanie ? A następnie włączyć je do profilaktycznych badań raz w roku

Nie, ztego co pamiętam trzeba długo horować żeby się rozwineło.

7. Data: 2004-12-23 21:09:13

Od: skryty <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Dec 2004 21:00:17 +0100, Piotr Kasztelowicz napisał(a):

> tak, bo mozna pomylic np. z peraly penile papules
> - wiec rozpoznanie powinno zostac postawione przez lekarza

JA tak właśnie miałem. 1 lekarz się pomylił, dopiero 2 postawił właściwą
diagnoze (fordyce spot to tosamo co peraly penile papules ?).

8. Data: 2004-12-25 18:07:04

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 22 Dec 2004 23:53:08 +0100, Sławek SWP napisał(a):

> Badanie na obecność wirusa jest bezpłatne, natomiast leki to róznie. Maści
> typu Vratozolin są niedrogie, zabiegi chirurgiczne pewnie drogie

Obawiam sie, ze leczenie Vratizolinem bedzie malo skuteczne. Natomiast sa inne
leki przepisywane na recepte np. Wartec maść lub Condyline płyn, ale nie sa one
niestety refundowane i nalezaloby sie liczyc z kosztem ok 70-90 zl. Z tego co
się orietuje to z powodzeniem stosuje sie wymrazanie i nawet jesli to niezbyt
przyjemne, to podobno skuteczne i bezplatne. Pozdrawiam. Magda

9. Data: 2004-12-26 06:44:44

Od: "Vlad " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

klawy <e...@w...pl> napisał(a):

> Badanie na obecność wirusa jest bezpłatne, natomiast leki to róznie. Maści
> typu Vratozolin są niedrogie, zabiegi chirurgiczne pewnie drogie

Uprzejmie prosze o wskazanie labu , gdzie wykonyje się "badanie na obecność
wirusa" bezpłatnie (rozumiem , że chodzi o wykrywanie obecności HPV metodą
PCR bo tylko tak bezpośrednio można stwierdzić obecność wirusa).

Vlad

10. Data: 2004-12-27 08:56:24

Od: klawy <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Dec 2004 06:44:44 +0000 (UTC), Vlad napisał(a):

> Uprzejmie prosze o wskazanie labu , gdzie wykonyje się "badanie na obecność
> wirusa" bezpłatnie (rozumiem , że chodzi o wykrywanie obecności HPV metodą
> PCR bo tylko tak bezpośrednio można stwierdzić obecność wirusa).

Chmmm idź do dermatologa o porozmawiaj. On/a wypisze skierowanie na badanie
krwi.

--
www.thunderbird.pl
klawyMAŁPAhot.pl

Alkohol + leki nasercowe
okropny bol plecow
prosze o interpretacje wynikow badania krwi
ważność skierowania
prosze o opinię lekarzy ginekologów