"Kobiety o nietradycyjnej orientacji seksualnej"

1. Data: 2016-04-24 15:32:05

Temat: "Kobiety o nietradycyjnej orientacji seksualnej"
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nowomowa dotarla do kraju nad Wisla:
http://www.fakt.pl/swiat/miala-urodzic-dla-innej-par
y-to-co-sie-stalo-potem-jest-niesamowite,artykuly,62
8693.html

2. Data: 2016-04-25 14:22:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 24 kwietnia 2016 15:32:06 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:
> Nowomowa dotarla do kraju nad Wisla:
> http://www.fakt.pl/swiat/miala-urodzic-dla-innej-par
y-to-co-sie-stalo-potem-jest-niesamowite,artykuly,62
8693.html

Ja tam pamiętam że te (obie) orientacje swoje tysiącletnie tradycje bynajmniej jednak
mają. Nawet biblijnie są wzmiankowane. A tu patrz! "Nietradycyjność" im wytykają.
Jakby czuli że coś jednak na rzeczy jest... ;P

3. Data: 2016-04-30 18:20:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Facebook wprowadzil podobno kilkadziesiat rodzajow orientacji seksualnych do swojego
menu wyboru przy autoprofilowaniu sie usera. Swiadectwo nowoczesnosci czy barokowej
degrengolady naszej cywilizacyjnej forpoczty "poprawnosci"?

4. Data: 2016-05-02 03:45:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Apr 2016 09:20:34 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
barokowej degrengolady naszej cywilizacyjnej forpoczty "poprawnosci"?

Jaja se robią :-))

5. Data: 2016-05-02 07:51:53

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaja se robią :-))

Ponoć na amerykańskim FB to już funkcjonuje

--
Chiron

6. Data: 2016-05-03 15:16:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

napisał:
> Nowomowa dotarla do kraju nad Wisla:
> http://www.fakt.pl/swiat/miala-urodzic-dla-innej-par
y-to-co-sie-stalo-potem-jest-niesamowite,artykuly,62
8693.html

To już wyszło z mody "kochające inaczej"?

7. Data: 2016-05-05 15:49:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 maja 2016 15:16:28 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
y-to-co-sie-stalo-potem-jest-niesamowite,artykuly,62
8693.html

> To już wyszło z mody "kochające inaczej"?
Eliminacja eufemizmów jest pozytywna.
Bo czy to aby na pewno jest miłość?

8. Data: 2016-05-05 15:50:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 03:45:02 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

swojego menu wyboru przy autoprofilowaniu sie usera. Swiadectwo nowoczesnosci czy
barokowej degrengolady naszej cywilizacyjnej forpoczty "poprawnosci"?

> Jaja se robią :-))

...jak balony...

Patologia ruszyła po dzieci
Co w tej postawie dostrzegacie?
Wyrok za gwałt dla sprawców czy dla ofiar?
Zobaczcie co wyprawiają
Wyparcie