Kobiety potrafia czytac z meskiej twarzy (link)

1. Data: 2006-05-11 02:53:10

Temat: Kobiety potrafia czytac z meskiej twarzy (link)
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skąd kobiety wiedzą, że mężczyzna będzie dobrym tatą? Albo idealnym
kochankiem? Okazuje się, że potrafią to odczytać z jego twarzy -
potwierdziły amerykańskie badania"

http://wiadomosci.onet.pl/1320133,16,item.html

2. Data: 2006-05-11 19:24:27

Temat: Re: Kobiety potrafia czytac z meskiej twarzy (link)
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> "Skąd kobiety wiedzą, że mężczyzna będzie dobrym tatą? Albo idealnym
> kochankiem? Okazuje się, że potrafią to odczytać z jego twarzy -
> potwierdziły amerykańskie badania"

A samotne matki to analfabetki ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

3. Data: 2006-05-11 22:38:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> A samotne matki to analfabetki ;)

LOL ! moze to trzeba po angielsku czytac? ;))

iwon(k)a

4. Data: 2006-05-12 11:39:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):
> "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> LOL ! moze to trzeba po angielsku czytac? ;))

No ale są też samotne z wyboru przecież ;-).

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2006-05-12 12:39:58

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" napisała

> No ale są też samotne z wyboru przecież ;-).

To już mistrzynie w płynnym czytaniu;)

Małgosia

6. Data: 2006-05-12 13:42:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> No ale są też samotne z wyboru przecież ;-).

no wlasnie, przeczytaly, i zdecydowaly :)

iwon(k)a

Kogo na Chrzestnego
Darmowa bramka SMS - Plus, ERA, HEYAH, SamiSwoi-www.bramka.wysy lka.com
separacja bez orzekania o winie - pytanie
[WAW] Rodzić po Ludzku - festyn Fundacji
Prosba o wypelnienie ankiety (NTG)