[WAW] Rodzić po Ludzku - festyn Fundacji

1. Data: 2006-05-09 12:58:35

Temat: [WAW] Rodzić po Ludzku - festyn Fundacji
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fundacja "Rodzić po ludzku" 21 maja (niedziela) organizuje doroczny,
wiosenny festyn z okazji Dnia Mamy. Festyn odbędzie się na ulicy Nowolipie,
przed siedzibą fundacji.
Program imprezy:
a.. Bezpłatne porady specjalistów - położnych, doradczyni laktacyjnej
a.. Punkty informacyjne: Fundacji Rodzić po Ludzku, Akcji Rodzić po Ludzku,
konsultacje prawne
a.. Bezpłatne badania USG dla kobiet w ciąży
a.. Wykłady - "O porodzie aktywnym", "Co to znaczy "rodzić po ludzku"?",
"Jak wykonać masaż antykolkowy ?"
Oraz wiele innych atrakcji.
Szczegóły: http://www.rodzicpoludzku.pl/

Jednocześnie Fundacja poszukuje wolontariuszy, którzy chcieliby pomóc przy
organizacji tego festynu (i nie tylko).
Też się tam udzielam, w miarę możliwości czasowych - najczęściej w sobotę.
Jest bardzo miło, zapraszam chętnych! :-)
Iwona

2. Data: 2006-05-09 15:28:16

Temat: Re: [WAW] Rodzić po Ludzku - festyn Fundacji
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> [...]
> Też się tam udzielam, w miarę możliwości czasowych - najczęściej w
> sobotę. Jest bardzo miło, zapraszam chętnych! :-)

A ciekawe czemu takie fajne festyny są tylko w Warszawie?

Ewa

3. Data: 2006-05-11 07:32:32

Od: "kloss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Precz ze spamem !!!

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:e3q3kk$lt4$1@news.onet.pl...

4. Data: 2006-05-11 08:11:05

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kloss" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Precz ze spamem !!!

Gdzie tu widzisz spam?
I.

5. Data: 2006-05-15 18:18:19

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kloss wrote:
> Precz ze spamem !!!

precz z preczem!!!

--
Ewa

Prosba o wypelnienie ankiety (NTG)
Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny
Bilet miesieczny na pociąg dla emeryta, rencisty cały czy połówka?
Jest mi trudno...
praca daleko, gdzie dziecko do przedszkola?